באבא חנוך דאום: הסגולה של הספר החדש

הקומיקאי המוכר לא מפסיק לשווק את הספר החדש שלו, ונראה כי הפעם עלה על טריק שיווקי מרשים: ברכה לחתונה, שגם התגשמה. "הצליח לך", כתבה הקוראת המאושרת, דאום בתגובה: "החיים הם תקופה יפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/21 14:55 ז בתשרי התשפב

באבא חנוך דאום: הסגולה של הספר החדש
חנוך דאום, צילום: צילום מסך n12

הקומיקאי חנוך דאום כבר סיפר לכל העולם על הספר החדש שלו, "החיים הם תקופה קשה", שיצא לפני למעלה משנה בהוצאה עצמית. מאז הוא מרבה לפרסם מבצעים ותגובות קוראים בדף הפייסבוק הפופולרי שלו, אלא שהיום (ב') הוא שיתף משוב מרגש במיוחד. 

בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, שיתף דאום את מאות אלפי העוקבים בהודעה שקיבל מאחת הקוראות. ״הי חנוך, כשהוצאת את הספר, הייתי בת 40+ וביקשתי שבהקדשה תברך אותי שמשהו יקרה…", נכתב בצירוף תמונת חתונה של הזוג תחת החופה, "הצליח לך! ברוך השם". אל הפוסט צורפה ההקדשה שכתב אז דאום על הספר, "השנה חופה". עוד הוסיפה הקוראת המאושרת, "שתזכה למצוות ושתמיד תשמח אנשים״. 

‎"מזל טוב חני, כתב דאום, "החיים הם תקופה יפה". הפוסט, שזכה למאות תגובות ואלפי לייקים תוך זמן קצר, צורפה התגובה ההומוריסטית של הקומיקאי המוכשר: "על זה אמרו חז״ל: ״ואל תהי ברכת הדיוט קלה בעיניך". 

העיתונאי בן ה-45 מוכר בזכות ספריו הקודמים "אלוהים לא מרשה", ו"רב הנסתר". עוד התפרסם בעקבות תוכניות הטלוויזיה "מחוברים" ו"המתנחל".