מפתיע: משתתף חתונה ממבט ראשון מתמודד לכנסת

העיתונאי תומר אביטל הודיע על כוונתו להתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה. בעבר השתתף בתוכנית הריאליטי של קשת 12 למציאת זוגיות | "קל זה לא יהיה. יש לנו שבועיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/22 22:30 כא בתמוז התשפב

מפתיע: משתתף חתונה ממבט ראשון מתמודד לכנסת
תומר אביטל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האקטיביסט והעיתונאי תומר אביטל הודיע כי בכוונתו להתמודד בפריימריז למפלגת העבודה שיתקיימו בתשיעי לאוגוסט, לקראת הבחירות לכנסת ה-25 בחודש נובמבר הקרוב. אביטל, בן 39, בלוגר פוליטי, מייסד ומנהל מיזם התקשורת "שקוף", התמודד בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי של קשת 12, "חתונה ממבט ראשון". 

בעברו היה אביטל כתב הכנסת של העיתון כלכליסט ואף תחקירן בעובדה. בין חשיפותיו והנושאים אותם סיקר: מיליוני השקלים שקיבל אהוד ברק מקרן וקסנר, פרסום הוצאות המעון המופרזות של רה"מ שהובילו לחקירה וסדרת כתבות על חוסר השקיפות בהליכי קבלת ההחלטות. 

במהלך העונה של "חתונה ממבט ראשון ניהל זוגיות עם יעל פולקמן, אולם השניים נפרדו  ובשנת 2020 נולד בנו הבכור המשותף לו ולבת זוגו, תמר בר לב. "התייעצתי עם רבים וטובים והגעתי להחלטה משוגעת", הוא כתב, "אני רץ לפריימריז של מפלגת העבודה. גיבשתי תכנית פעולה הכי תכלסית שיש ואני מבקש את עזרתכם להמשיך ולשרת אתכם. קל זה לא יהיה. יש לנו שבועיים".