עמית סגל חושף: זה מספר האנשים שחסמתי בטוויטר

אחרי שהעיתונאי העצמאי תומר אביטל ניסה לברר את מספר האנשים החסומים בחשבון הטוויטר של הפרשן הסרוג, הרים סגל את הכפפה וגילה את המספר בעצמו, וגם הסביר את הסיבות לכך: "אז הנה מספר החסומים. ואני משער שהוא ימשיך לעלות ככל שמישהו יבחר לקלל, להטריל או לערב הורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/10/20 16:07 ג בחשון התשפא

עמית סגל חושף: זה מספר האנשים שחסמתי בטוויטר
עמית סגל | שולח עוד עקיצה לשר הנגבי, צילום: גילי יערי, פלאש 90

העיתונאי העצמאי וממובילי מיזם "שקוף" תומר אביטל, תהה ביום שני האחרון כמה אנשים חסם הפרשן הסרוג עמית סגל בטוויטר, וקרא לכל מי שנחסם לפנות אליו. היום (ד') ענה לו סגל ותהה בעצמו: "מישהו מבין למה תומר אביטל לא פשוט פנה אליי לבקש את מספר החסומים?". 

יוזם "שקוף" הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "כותב טור על עמית סגל. ברצוני לציין שם את חיבתו לחסום גולשים שמבקרים אותו". אמר אביטל וביקש "כדי להבין את היקף התופעה, תוכלו בבקשה לכתוב לי אם מבלי שקיללת - סגל חסם אותך? אפשר בתגובות או בפרטי. תודה, ופליז תרטווטו כדי שזה יגיע לכמה שיותר נחסמים".

עמית סגל ענה היום כי ושאל בטוויטר: "מישהו מבין למה תומר אביטל לא פשוט פנה אליי לבקש את מספר החסומים במקום לצאת למסע דיג ברחבי הטוויטר? בטוח שזה לא בגלל אובססיה או האדרה עצמית חלילה" אמר סגל וחשף את מספר האנשים החסומים אצלו תוך שהוא מסביר את סיבותיו לחסימות. "אז הנה מספר החסומים. ואני משער שהוא ימשיך לעלות ככל שמישהו יבחר לקלל, להטריל או לערב הורים".

אז למי שתהה, מספר האנשים שנחסמו מדף הטוויטר של עמית סגל הוא - 4,209 אנשים, וכמו שאמר הפרשן הסרוג עצמו, מדובר ב-0.8 אחוזים מכלל העוקבים שלו, שעומד על כמעט 530,000 אנשים.