קורין גדעון ממשיכה לפלרטט עם היהדות: "זה בסדר מבחינתי"

אושיית הרשת התייחסה בריאיון מיוחד ליחסיה עם העולם הדתי ולשאלה האם תשלח את ילדיה לבית ספר דתי או חילוני: "אני היום לא שומרת שבת, אבל אני בלי הטלפון. אני שמחה שהבת שלי תגדל למורכבות הזו"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 26/06/22 16:07 כז בסיון התשפב

קורין גדעון ממשיכה לפלרטט עם היהדות: "זה בסדר מבחינתי"
קורין גדעון, תשמור שבת?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אושיית הרשת ומנחת הטלוויזיה לשעבר, קורין גדעון, חשפה לאחרונה הריון שני משמח במיוחד אחרי אלונה הבכורה בת השנה, יחד עם בעלה איש העסקים חילי סורוצקין. בריאיון שהתפרסם בסוף השבוע האחרון ב-"7 ימים" התייחסה גדעון לחינוך העתידי של ילדיה והאם הם ילכו לבית ספר דתי או חילוני.

"אנחנו עוד לא שם, אבל זה כבר לא מפחיד אותי כי אני מכירה את העולם הזה כל כך טוב וגם אוהבת אותו ומכבדת אותו, ויש דברים כל כך יפים ביהדות. אם יום אחד כולנו כמשפחה נשמור שבת זה גם יהיה בסדר מבחינתי. אני היום לא שומרת שבת, אבל אני בלי הטלפון. אני שמחה שהבת שלי תגדל למורכבות הזו", אמרה אושיית הרשת.

"האחיינים של חילי יודעים שאני חילונית, אף אחד לא מסתיר מהם את זה, אני מגיעה לשם בלי כיסוי ראש ובלי פאה, חילי ואני ישנו יחד לפני החתונה. הם יודעים את האמת, והכל טוב. ההכלה צריכה להיות לשני הכיוונים", הבהירה גדעון.

מה אלונה לומדת על מקומה של האישה בתוך המשפחה של אבא?

"אבא של חילי וכל האחים שלו הם אבות מדהימים ומאוד נוכחים בחיים של הילדים שלהם וגברים סופר מכבדים לנשים שלהם. אבא של חילי כל היום עושה מחוות רומנטיות לאימא שלהם וחילי הוא האבא והגבר שהוא בזכות הבית שבו הוא גדל", הוסיפה גדעון ואמרה כי, "נורא קל להסתכל מבחוץ ולייחס לחרדים איזה שוביניזם, אבל מהמקום שלי, אני חושבת שיש שוביניזם בשני המקומות. הדבר הזה מגיע מהערכים שלך כאדם ולאו דווקא אם אתה דתי או לא. יש לחילי אחות שהיא בגילי והיא אימא לחמישה ילדים ועובדת ב'אינטל' ומפרנסת וקרייריסטית. אני לא רואה שם סממנים לא פמיניסטיים".