צפו ברגע המרגש לזה לא ציפינו: קורין גדעון חושפת את מין העובר

אושיית הרשת חוגגת הריון שני ופוטוגני במיוחד ומצפה ללידה הקרובה, בסרטון מרגש עד דמעות היא חלקה עם עוקביה את מין העובר. רמז: תכינו את עצמכם לאירוע גדול

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/22 14:11 יד באייר התשפב

לזה לא ציפינו: קורין גדעון חושפת את מין העובר
קורין גדעון, צילום: מעמוד האינסטגרם של קורין גדעון

אושיית הרשת ומנחת הטלוויזיה לשעבר, קורין גדעון, חשפה לאחרונה הריון שני משמח במיוחד, אח או אחות קטנים לאלונה הבכורה בת השנה, יחד עם בעלה איש העסקים חילי סורוצקין. גדעון, שכבר נמצאת בחודשים מתקדמים, שיתפה את עוקביה בעוד פרט חשוב על הבשורה המשמחת.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה את מין העובר, ובסרטון ששיתפה, נראה טכנאי האולטראסנד מבשר, "אז הכל תקין כמו שאמרנו, ואתם צריכים לחפש מוהל". גדעון הנרגשת קפצה בהתרגשות ופרצה בבכי, תוך שהיא מחבקת את הטנכאי ומודה לו. 

בפורים האחרון שיתפה גדעון את התחפושת הצנועה וכתבה בהומור: "פעם ראשונה שלי עם פאה, איך חמותי מבסוטה". כזכור, גדעון הפתיעה מדינה שלמה כאשר נישאה לחילי סורוצקין, בחור חרדי מבית של 14 ילדים ביישוב טלזסטון. בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלו כתב חילי על הקשר שלו עם הדת, וכך הוא כתב, "שאלו אותי בעקבות הכתבה אתמול בגיא פינס אם חזרתי בשאלה, אז התשובה היא לא. מעולם לא הפסקתי להאמין בבורא עולם, אפילו להיפך, ככל שאני מכיר את העולם החילוני האמונה שלי רק הולכת ומתחזקת ויש לי יותר תשובות משאלות".