קורין גדעון מצאה את עצמה ללא עבודה: "בהתחלה חשבתי שזה סוף העולם"

אושיית האינסטגרם והמנחה לשעבר, חושפת בפני עוקביה את הסיבה להיעדרותה מהמסך שלהם: "תחום הפכפך וזה חלק מהדברים שקורים במהלך הטבעי של החיים", ושומרת על אופטימיות: "בכל משבר יש הזדמנות, שתדעו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/22 23:02 טו בשבט התשפב

קורין גדעון מצאה את עצמה ללא עבודה: "בהתחלה חשבתי שזה סוף העולם"
קורין גדעון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ידוענים רבים נוהגים לחשוף בפני עוקביהם ברשתות החברתיות רגעים מחייהם האישיים, רגעים טובים וגם כאלה פחות טובים. ברגע אחד של כנות, המנחה וכוכבת הריאליטי לשעבר, קורין גדעון, החליטה לחשוף בפני מעריציה כיצד מצאה את עצמה בלי עבודה.

בעבר הלא רחוק ראינו את גדעון מנחה תכניות ריאלטי מכל מיני סוגים בשעות השיא של ערוץ 12: "האח הגדול", "בייק אוף", "2025" ועוד. לאחרונה השתתפה גדעון בריאלטי הבישולים "המטבח המנצח".

ואז הגיעה הצניחה. קורין מצאה את עצמה ללא עבודה. הבוקר (ב') היא חשפה רגע קשה מאוד עבורה. הרגע בו מצאה את עצמה מחוץ למסך הקטן. בעקבות שאלה שחזרה על עצמה מצד עוקביה בחשבון האינסטגרם, השיבה גדעון: "לאחר ה'כישלון' של 2025 ולאחר ש'אנשים' ירדה בקורונה, נוצר מצב שבו אין לי תכנית. הטלוויזיה היא תחום הפכפך וזה חלק מהדברים שקורים במהלך הטבעי של החיים. באופן כללי התחום לא חווה פריחה, והצטמצמו מאד משבצות השידור, ככה שכרגע אני לא על המסך".

עוד כתבה גדעון לעוקביה ברגש רב: "רוצה רגע להגיד לכל מי שחווה איזשהו קושי או משבר: בהתחלה חשבתי שזה סוף העולם! לא ידעתי מה אעשה. ואז - לקחתי את המושכות לידיים! הבנתי שיש לי כאן באינסטגרם פלטפורמה מדהימה, התחלתי להשקיע יותר ויותר בתוכן ומעז יצא מתוק!".

"ברוך השם אני במקום הכי טוב שיכולתי להיות בו"

"בנוסף יש את המעדנייה שאני שותפה מלאה בניהול שלה (בארץ ובארה"ב) והיום ברוך השם אני במקום הכי טוב שיכולתי להיות בו. תכלס, שום דבר מזה לא היה קורה אם הייתי נשארת באזור הנוחות של הטלוויזיה. אשמח כמובן לחזור למסך אבל זה כבר לא מה שמגדיר אותי ומה שאני תלויה בו. בכל משבר יש הזדמנות, שתדעו. רק צריך לנצל אותה!".

לסיום היא כתבה: "אני פי מיליון יותר מאושרת ומסופקת מהחיים שלי היום. בדרך כלל אנשים מתחילים ברשת וחולמים להגיע לטלוויזיה, אבל אני כבר הייתי שם. עשיתי פריים טיים הכי גדול שיש בערוץ 2, בגיל 23, וזה נשאר איתי לכל החיים. ברוך השם אני כבר לא תלויה בזה. משבר זאת ההזדמנות הכי גדולה בחיים. למדתי את זה בדרך הקשה, וירדו לי מלא דמעות, והיום אני מבינה כמה זה היה נכון לי. מעז יצא מתוק".