כאן 11 מציג: 104 מועמדויות בפרס האקדמיה הישראלית

התאגיד מוביל במספר המועמדויות לזכות בפרס בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה שיערך בחודש הבא. "המפקדת" בראש וגם "קופה ראשית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/22 07:33 טו באדר א'

כאן 11 מציג: 104 מועמדויות בפרס האקדמיה הישראלית
צילום: באדיבות כאן 11

תאגיד השידור הציבורי מוביל במספר המועמדויות לזכות בפרס בטקס פרסי האקדמיה ב-24 במרץ, זאת עם 30 תוכניות המקבלות 104 מועמדויות ב-44 קטגוריות שונות. הטקס ישודר בשידור חי בכאן 11. בשנה שעברה התאגיד הוביל כאשר "מנאייכ" ו"חזרות" זכו בפרס הסדרה הטובה ביותר, כל אחת בתחומה. 

הסדרה המובילה היא "המפקדת" עם 16 מועמדויות, ובהן פרס הדרמה הקומית הטובה ביותר, המשחק, הבימוי, התסריט, הצילום, המוסיקה מקורית, הליהוק ועוד, ואחריה הסדרה הקומית ששברה שיאי צפייה "קופה ראשית", וסדרות הדרמה "עלומים" ו"הד קולך" עם 13 מועמדויות.

גם בתחום הדוקו והדוקו-ריאליטי קיבל כאן 11 שורה של מועמדויות. התוכנית "סליחה על השאלה"  זכתה ב-5 מועמדויות, והסדרות "טיפול זוגי", "מצב נפשי" ו"טיול אחרי צבא" קיבלו 4 מועמדויות.

תוכניות נוספות: "החנות שיש בה הכול"  ו"פמת"א" עם 3 מועמדויות, "בואו לאכול איתי", "הבלתי חשובים", "זהו זה", ו"סיפורים מהכורסה" עם 2 מועמדויות, ו"דוקו טיים", "יוצאים מהכלל", "לוחמים" "מהצד השני", "סוכן תרבות", "ערב עם שי שטרן", "פגישה עם רוני קובן", קארפול קריוקי", "שאלה תשובה", "סבתא בישלה" ו"תנו לעבוד" עם מועמדות אחת. תוכניות כאן חדשות שעלו לגמר: "משחקי הכיס" מועמדת בקטגורית "תוכנית האקטואליה", וסדרת הכתבות "ארץ -עיר" של אורן אהרוני מועמדת בקטגוריית "תוכנית התחקירים".