יעל שלביה לא שוכחת את האולפנה: "מעמד הר סיני - אירוע מדהים"

הדוגמנית הצעירה שלמדה באולפנה בצפון סיפרה למיליון עוקביה באינסטגרם על חג מתן תורה וציינה, "התורה מנחה אותנו כיצד להתנהג עם חברינו ועם הורינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/22 12:40 ד בסיון התשפב

יעל שלביה לא שוכחת את האולפנה: "מעמד הר סיני - אירוע מדהים"
יעל שלביה, חוגגת את שבועות, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

יעל שלביה, שזכתה לכינוי "הדוגמנית הדתיה", בוגרת האולפנה בנהריה, כבר שיתפה בעבר את עוקביה ברשת החברתית כאשר סיפרה על אהבתה לחינוך הדתי לאומי בו גדלה. הפעם, בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה לקהל העוקבים על חג השבועות מהזווית שלה ואיך היא רואה את מעמד הר סיני וקיום המצוות היום. 

"התורה מנחה אותנו כיצד להתנהג עם חברינו, עם הורינו 'כבד את אביך ואת אימך"

"בשבועות אנו חוגגים את האירוע המדהים בו ה' נתן לעם ישראל את התורה בהר סיני. התורה היא לא רק שמירת שבת וכשרות, התורה מנחה אותנו כיצד להתנהג עם חברינו, עם הורינו 'כבד את אביך ואת אימך', 'ואהבת לרעך כמוך'", את דבריה חתמה בברכת חג שבועות שמח. 

כזכור, שלביה, רק בת 20, הגיעה בעבר לרשימת "מאה הנשים היפות בעולם", ולאחרונה קטפה עוד תואר מכובד, כאשר מגזין פורבס דירג אותה ברשימה היוקרתית של 60 הצעירים המבטיחים לשנת 2022. לפני מספר שבועות השתחררה הדוגמנית משירותה הצבאי אותה סיכמה במילים הבאות: "עברתי חתיכת דרך ואני שמחה על כל צעד בה, למדתי כל כך הרבה על עצמי במסגרת הזאת. אני מאושרת ושמחה על ההזדמנות החד פעמית הזאת שקיבלתי שאפשרה לי לשרת את המדינה בגאווה ובו זמנית להמשיך להגשים את החלומות שלי אז בהזמנות הזאת - תודה על זה".