צפו "רגע צרוף של אושר": שולי רנד ובנו ישראל מרגשים יחד

הזמר והיוצר האהוב בא להופיע בכפר הנוער 'גבעות' לנערים ונערות בעלי מוגבלויות, בו נמצא גם בנו ישראל. הם הופיעו יחד ושרו את 'אייכה' | "הבן שלי ישראל זכה להיקלט במקום הזה ואין מאושר ממני בעולם לראות אותו חי מאושר ומתפתח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/22 10:04 כב באייר התשפב

"רגע צרוף של אושר": שולי רנד ובנו ישראל מרגשים יחד
רנד. אין מאושר ממנו, צילום: אריאל אוחנה

שולי רנד מרגש: ישראלבנו של זמר והיוצר האהוב שולי רנד, מתגורר בגבעות כחלק מסדנת שילוב ביישוב, כאשר במוקד היישוב ניצבת קהילה ייחודית בת 50 משפחות שבחרו ב"שילוב" כדרך חייהם, ומאמינות בערך העצום של גידול ילדיהן אל תוך קהילה משלבת, שבה בעלי המוגבלויות נתפסים כחברים שווים בקהילה.

רנד הגיע להופיע במקום ושר עם בנו את השיר האהוב "אייכה". לאחר מכן כתב רהד בפרץ רגש: "יש רגעים כאלה שהכל שווה בשבילם. זכיתי היום להופיע בכפר המלאכים ב׳גבעות׳, המקום הקדוש שבו נערים ונערות בעלי מוגבלויות זוכים לטיפול המקצועי ביותר בעולם מוקפים בחמלה, בחסד ובאהבה אין סופית".

צפו בביצוע המרגש של שולי רנד ובנו ישראל:

"הנערים מוקפים בחמלה, בחסד ובאהבה אין סופית"

שולי רנד הוסיף: "הבן שלי ישראל זכה להיקלט במקום הזה ואין מאושר ממני בעולם לראות אותו חי מאושר ומתפתח. כשישראל עלה לבמה ושר איתי זה היה רגע צרוף של אושר אמיתי. תודה על הזכות". כזכור, בחודש שעבר פורסם סרטון החתונה המרגש של הזמר שולי רנד ששר לרעייתו הטרייה צופית את השיר גילית מחדש, בקליפ שריגש את ההמונים. 

צפו בקליפ החתונה המרגש של שולי רנד וצופית גרנט 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן