צופית גרנט במסר מרגיע לשולי רנד: אני בדרך אליך

השחקנית והמגישה האהובה צופית גרנט מתחזקת לצד זוגיות עם הזמר והיוצר המוכשר שולי רנד, תכנית תחקירים ייחודית מסביב לעולם | בסוף השבוע היא חזרה לישראל וכתבה לשולי: "אהבת חיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/22 13:14 כא באייר התשפב

צופית גרנט במסר מרגיע לשולי רנד: אני בדרך אליך
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

תכנית התחקירים הייחודית של השחקנית והמגישה צופית גרנט משודרת בימים אלא ומביאה סיפורים נדירים על משפחות ברחבי העולם. גרנט טסה בשבוע שעבר לעיר סופיה שבבולגריה וכשחזרה בסוף השבוע לישראל היא כתבה לבעלה, הזמר והיוצר שולי רנד מילים מרגשות באינסטגרם.

גרנט העלתה סטורי לאינסטגרם שלה מהמטוס בדרך לישראל וכתבה לשולי רנד: "אני בדרך אליך אהבת חיי". גרנט הוסיפה ופרגנה לבעלה על אחד הפרויקטים הייחודיים והמפתיעים שהפיק בשנים האחרונות, "שולי רנד בניון".

צופית גרנט והסיפור של הילדים מרומניה

בשבוע שעבר התפרסמה אחת החקירות המורכבות והמטלטלות בסדרה אבודים עם צופית גרנט שמשודרת בימים אלה: סיפורו של ארז פרץ, שנולד ברומניה ועד גיל שנתיים היה באחד מבתי הילדים של הרודן צ'אוצ'סקו וכעת נפגש עם אימו.

יש בישראל ילדים רבים שהגיעו מרומניה מבתי הילדים הללו שהיו כולם תחת שליטתו הישירה של הרודן ואומצו כאן בישראל. המדיניות של צ'אוצ'סקו  להגדיל את אוכלוסיית רומניה הביאה אותו לחוקק צו שאסר הפלות ברומניה. הוא ציווה להגביר את הילודה, אסר גירושין הפסיק את אמצעי המניעה, משפחות בנות 5 ילדים ויותר קיבלו הטבות והקלות במסים ולעומתם רווקים קיבלו קנסות.  כך נולדו ברומניה 2 מיליון "ילדי הצו". ילדים רבים הגיעו לבתי הילדים ולמעשה ב-1989 לאחר ההפיכה היו 170 אלף ילדים ב-700 בתי ילדים שהיו כפופים ישירות לארמונו של הרודן. ילדים לא רצויים, אפילו שנואים שנולדו רק בשל צו. לא יתומים, כי לכולם כמעט היו הורים שנטשו. הרבה מאוד תינוקות הגיעו מבתי הילדים של צ'אוצסקו לישראל, בינהם ארז פרץ.