צמרמורות: שולי רנד וצופית גרנט בקליפ חתונה מרגש "גיליתי מחדש" | צפו

הזמר שחזר בתשובה נישא לאשת הטלוויזיה ולמרות הזמן שחלף זה עדיין מרגש. צפו בתיעוד חדש מהאירוע לצלילי השיר "גיליתי מחדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/22 20:44 כד בניסן התשפב

צמרמורות: שולי רנד וצופית גרנט בקליפ חתונה מרגש "גיליתי מחדש" | צפו
צילום: יוני צור הפקות

מספר חודשים חלפו מאז החתונה המרגשת של הזמר והיוצר החוזר בתשובה שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט והסיפור שלהם עדיין מרגש בכל קנה מידה ישראלי. חברת  יוני צור הפקות שמתמחה בהפקות לציבור הדתי חרדי, הוציאה את הקליפ הרשמי של החתונה יחד עם פס הקול של השיר "גיליתי מחדש" עליו סיפר רנד כי שר אותו לצופית רעייתו בחתונה המרגשת.

בצילומי הקליפ ניתן לראות את השניים מאושרים ביום חופתם לצלילי השיר החדש של רנד, שכתב עמיר בניון, כמו לאותם רגעים ממש, "גיליתי מחדש".

צפו בקליפ החתונה המלא של שולי רנד וצופית גרנט

בראיון שהעניק בעבר לידיעות אחרונות, סיפר הזמר על תחילת הקשר בין השניים, שהגיע לאחר מערכת יחסים מורכבת אם אשתו הראשונה, מיכל רנד. הם נפגשו במקרה אצל אבי מזרחי, מומחה לטיפול קבוצתי. "ההיכרות הראשונית שלי ושל צופית הייתה לפני 30 שנה בקאמרי. היא הייתה שחקנית צעירה בהצגה ואני הייתי שחקן מסתורי, אניגמטי. בדיעבד, צופית מספרת שהיא הייתה מאוהבת בי. אבל היא לא אמרה לי מילה. אני לא ידעתי".

"עברו בדיוק שלוש דקות עד שנתתי בה אמון מוחלט. היא גרמה לי לראות את היופי שבי. אנחנו דומים בהתבוננות כלפי העולם וגם בחולשות שלנו. בדרך כלל אומרים שזוגיות בנויה על ניגודים. פה זה בנוי על המון משותף". דבר שדווקא מבדיל בין גרנט לרנד הוא הדת: "בפעם הראשונה שפגשתי את הבת שלה אמרתי לה דבר ראשון שאין לי שום כוונה להחזיר את אמא שלך בתשובה".