עידן רייכל על רצף הפיגועים: "אנחנו לא נותנים לטרור לנהל את שגרת חיינו"

הזמר והיוצר המפורסם התייחס לשבוע הקשה שעבר על ישראל ואמר כי כל ערב בארץ ישראל הוא ערב טוב, "כל עוד בחרת לגור בארץ כנען אתה צריך לחיות פה ולא להסתתר פה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/22 09:27 כט באדר ב'

עידן רייכל על רצף הפיגועים: "אנחנו לא נותנים לטרור לנהל את שגרת חיינו"
עידן רייכל על הבמה, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

רצף הפיגועים האחרונים בערי ישראל שגבה את חייהם של 11 בני אדם הביא לדאגה ובהלה רבה בציבור, כמו גם להיערכות שיא של גורמי הביטחון במטרה למנוע אירועי טרור נוספים. כך למשל, בשבוע שעבר הגיעה מפקחת ערביה לגן ילדים בשכונת הר חומה בירושלים והגננת המבוהלת, שסירבה לפתוח לה את השער, הזעיקה את הקב"ט. 

עידן רייכל, אחד מהזמרים המוכרים בישראל שאף השיא משואה בשנה שעברה, דיבר על התחושות בעקבות האירועים הקשים. בראיון שהעניק לרוני קובן בתוכנית כאן בלילה בתאגיד השידור הציבורי אמש (ה'), דיבר רייכל על השיר האחרון שלו שמתייחס למשפחה שכולה והתייחס גם למצב הביטחוני. 

"כל יום למות איתך כל יום איתך לחיות", כך נפתח השיר החדש שלו שעוסק במשפחה שכולה, ורייכל מסביר כי זו המהות של השכול בארץ, "גם בימים האלה שתופסים אותנו בעצב על האובדן. מצד שני, עמידה איתנה ורוח, להחזיק אותנו כאן" 

עוד הוא סיפר כי באחת ההופעות השבוע נשאל על ידי המפיקה האם יפתח בברכת ערב טוב, והוא השיב בחיוב. "ודאי. כל ערב בארץ ישראל מדן ועד אילת הוא ערב טוב, וכל בוקר הוא בוקר טוב, אנחנו לא נותנים לטרור לנהל את שגרת חיינו וכל ערב שלנו הוא ערב טוב ואנחנו לא מבטלים שום דבר.

"ילדים ילכו לבתי ספר או יציאה לעבודה. בסופו של דבר טרוריסט שרוצח אזרחים תמימים, כל המטרה שלו היא לשבש את שגרת חיינו, שתפחד לצאת לרחוב. אנחנו חייבים לנצח ברוח. כל עוד בחרת לגור בארץ כנען אתה צריך לחיות פה ולא להסתתר פה".