צופית גרנט רומנטית: "אוהבת אותך כל יום יותר"

מגישת הטלוויזיה חוגגת את יום האהבה הבינלאומי בסטורי מרגש באינסטגרם, כאשר כתבה לבעלה הטרי שולי רנד, "יום אהבה שמח אהוב שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/22 19:22 יג באדר א'

צופית גרנט רומנטית: "אוהבת אותך כל יום יותר"
באדיבות רשת 13, צילום: שולי רנד וצופית גרנט בחתונה

החתונה המלכותית של הזמר החוזר בתשובה שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט אמנם התקיימה כבר לפני מספר חודשים, אולם האהבה בין השניים לא מפסיקה לרגש. לרגל יום האהבה הבינלאומי שחל היום (ב'), גרנט במחווה לבעלה. 

"יום אהבה שמח אהוב שלי", היא כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, "אוהבת אותך כל יום יותר". כזכור, לפני מספר שבועות, עם שידור הסדרה החדשה שלה ברשת 13, "ללא גבולות", ספגה גרנט ביקורת קשה על כך שנפגשה עם אוכלוסיות הקצה של ישראל. 

"רק מי שבטוח בטוהר כוונותיו ובניקיון ליבו יכול היה לצאת למסע כל כך אמיץ ולנסות לקיים דיאלוג עם מקומות ורעיונות שבדרך כלל פשוט לא מדברים עליהם", כתב רנד בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, "צוף, אני כל כך גאה בך". 

צופית נתנה לי הרגשה מאוד חזקה של בית 

אחרי החתונה המדוברת, שריגשה רבים במגזר, התראיין רנד וסיפר על הקשר המיוחד שלו ושל אשתו הטרייה. בראיון שהעניק לידיעות אחרונות אמר, "עברו בדיוק שלוש דקות עד שנתתי בה אמון מוחלט. היא גרמה לי לראות את היופי שבי. אנחנו דומים בהתבוננות כלפי העולם וגם בחולשות שלנו. בדרך כלל אומרים שזוגיות בנויה על ניגודים. פה זה בנוי על המון משותף". דבר שדווקא מבדיל בין גרנט לרנד הוא הדת: "בפעם הראשונה שפגשתי את הבת שלה אמרתי לה דבר ראשון שאין לי שום כוונה להחזיר את אמא שלך בתשובה".

"היה יום שבו טיפסתי לאיטי לגג של בניין בירושלים, הסתכלתי למטה והשתעשעתי במחשבה הזאת", הוא משתף בפתיחות. אלא שמעבר לפינה חיכתה לו צופית גרנט. "זה באמת קשר נשמתי שכל היופי בו שהוא מעבר להסבר. זאת הרגשה מאוד חזקה של בית". "אמרתי לה שאני לעולם לא הייתי מפיל על אישה את הערימה שאני מביא איתי. היא ענתה, 'שטויות במיץ, אני פה'".