צופית גרנט מגיבה למתקפה של "הצל": "מצטערת מעומק לבי"

אחרי שספגה ביקורת נוקבת מ"הצל" שטען כי היא צריכה להתנצל בפני לוחמי צה"ל, צופית משיבה: "משוכנעת בטוהר כוונותי ולא היה לי שום מושג שזה מה שעולה מהכתבה, כי הדבר האחרון שרציתי הוא לבקר אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/22 10:27 יז בשבט התשפב

צופית גרנט מגיבה למתקפה של "הצל": "מצטערת מעומק לבי"
צופית גרנט, צילום: רשת 13

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט מככבת לאחרונה בסדרה חדשה ומסקרנת שרצה על המסך ברשת 13, בה היא נפגשת עם אוכלוסיות הקצה של ישראל, "ללא גבולות". לאחר שאתמול (ג') סיפרה לעוקביה בחשבון האינסטגרם שלה על על הימים הלא פשוטים שעוברים עליה, גם "הצל", הלא הוא יואב אליאסי,  הצטרף לביקורת וטען כי עליה להתנצל בפני לוחמי צה"ל. 

בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה, בחרה גרנט להגיב לטענות הקשות שהושמעו כלפיה, וכתבה: "בתוך מבול המתקפות הבאמת יוצאות דופן באלימותן, היו תגובות שכאבו לי מאוד, תגובות של חיילים ומשפחות חיילים שמחו על פגיעה בכבודם של חיילי מג"ב שבסילואן".

"למרות שלא הייתה לי שום כוונה לפגוע בהם משום שאני מאמינה באמת ובתמים, שהאחרונים שצריכים לספוג ביקורת על המצב הבלתי אפשרי הזה, הם החיילים שנקלעו לתפקיד קשה מורכב וכל כך כפוי טובה ופועלים בסיטואציה הבלתי אפשרית הזאת בצורה אחראית ואנושית מהמעלה הראשונה". 

עוד הבהירה כי היא "משוכנעת בטוהר כוונותי ולא היה לי שום מושג שזה מה שעולה מהכתבה, כי הדבר האחרון שרציתי הוא לבקר אותם, אני לא יכולה להתעלם מהכאב והפגיעה של החיילים שרובם פנו בצורה עדינה ולא מתלהמת ומחו על מה שבעיניהם היה פגיעה לא מוצדקת בתדמיתם, ועל כך אני מצטערת מעומק לבי ומבקשת את סליחתם. צופית".