צופית גרנט משיבה לביקורת נגדה: "הלב יכול להתפוצץ מכאב"

הפרויקט החדש של העיתונאית גרר תגובות נזעמות, לאחר שראיינה את חברי ארגון להב"ה בירושלים. "לא מפחדת מביקורת ולא חייבת אהבה גורפת מהציבור, באמת שלא", כך היא כתבה, "אבל אלוהים ישמור כמה שנאה הרשת יכולה לייצר?

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/22 10:36 ג בשבט התשפב

צופית גרנט משיבה לביקורת נגדה: "הלב יכול להתפוצץ מכאב"
צופית גרנט, צילום: רשת 13

בתחילת השבוע שודר הפרק הראשון בפרויקט הטלוויזיוני החדש של רשת 13, "צופית גרנט ללא גבולות". מדובר במסע מטלטל שיכניס את הצופים אל המקומות הכי נפיצים בישראל, ובפרק הראשון נפגשה גרנט עם נציגי הארגון "להב"ה" שעוסק ב'מניעת התבוללות בארץ הקודש'. 

אולם, נראה כי לא כולם אהבו את הפתיחות. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה אשת הטלוויזיה חלק מהתגובות הזועמות שקיבלה לאחר שראיינה את יו"ר הארגון, בנצי גופשטיין. "אז אתמול שודר הפרק הראשון בסידרה שלי 'ללא גבולות'. אני לחלוטין מבינה את הסערה שהפרק עורר, והוויכוח הציבורי לגיטימי, לא מפחדת מביקורת ולא חייבת אהבה גורפת מהציבור, באמת שלא", כך היא כתבה, "אבל אלוהים ישמור כמה שנאה הרשת יכולה לייצר? כמה ארסיות יכולה לצאת ממוחם הקודח של אנשים? והבחירה של המילים כל כך מכוונת זדון, אמאלה איזה פחד, אני חושבת על כל אותם ילדים ומתבגרים ובכלל אנשים שלא מורגלים בתקשורת ושיימינג, הלב יכול להתפוצץ מכאב".

"בואו רגע נפתח. על מה? הרי לא התחנפתי לבנצי גופשטיין אמרתי לו את דעתי על הבחירות שלהם בארגון, זו לא הייתה תוכנית גייס חמישי לטובת להב"ה ומי שקורא אז הביקורות של הימין מתרעמות. מעבר לזה, מה הקשר לנישואי לשולי? והכי חשוב לי לומר, יש עוד פרקים בין היתר גם על סילוואן, אני לא רוצה אפילו לדמיין את התוקפנות. מצרפת תגובה אחת שגררה גל תגובות פוגעניות בטוויטר. שתיינית פיפי? יש תגובה מתריסה, נמוכה ורעת לב מזו? איכס".