מלך זילברשלג ביקר בבית ההורים של אלונה סער - שר המשפטים נראה מאושר

לאחר שאלונה סער ומלך זילברשלג חשפו את הזוגיות המפתיעה ביניהם, גדעון סער שר המשפטים העלה תמונה לפייסבוק עם ילדיו ומלך והוא נראה מאושר מתמיד. "נחת", כתב סגן ראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/22 12:08 טו בשבט התשפב

מלך זילברשלג ביקר בבית ההורים של אלונה סער - שר המשפטים נראה מאושר
מלך זילברשלג, צילום: כאן דיגיטל

במאי בשנה שעברה נחשף כי אלונה סער, שחקנית טלוויזיה ובתו של שר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער, נמצאת בזוגיות עם אושיית הרשת החרדי מלך זילברשלג. "כתבי רכילות התחילו לשאול שאלות אז התשובה היא 'כן'", היא כתבה אז בחשבון האיסטגרם שלה, וזילברשלג הגיב בהומור: "שמעתי שמועות אלונה סער חברה שלי".

היום (ב') פירסם אביה של אלונה, גדעון סער, תמונה משפחתית לצד הכיתוב "נחת", והוא נראה מאושר מתמיד. זילברשלג הוא כוכב רשת חרדי המשתייך לחסידות ויזניץ', ומתגורר עם משפחתו בקהילה החרדית בחיפה. הוא החל את דרכו בכתיבת סטטוסים בפייסבוק צבר אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. בהמשך הצטרף לתאגיד השידור כאן ופרסם סרטוני תוכן רבים שצברו אלפי צפיות.

 

לפני כמה חודשים הגשימה סער חלום לבן זוגה החרדי. לכבוד יום הולדתו ה-25 של זילברשלג, השניים יצאו לצניחה חופשית בשמי הארץ ונראו שנהנו מחוויה של פעם בחיים. כמו כן נודע כי השחקנית המוכשרת בת ה-24 קטפה קמפיין ראשון לאתר השופינג טרמינל X. בקמפיין החדש, סער פותחת קופסא עמוסה בהזמנות מהאתר, ונראית נלהבת במיוחד. "אלונה כבשה לבבות רבים בזכות כשרונה האדיר", נמסר מהחברה, "היא אישה מצחיקה, טרנדית, אופנתית ועם אמירה רעננה וייחודית לה".