הזוג החדש: אלונה סער ומלך זילברשלג

אושיית הרשת החרדי וכוכבת הסדרה "המפקדת" שמרו מתחת לראדר את הזוגיות שלהם בחצי שנה האחרונה. זילברשלג: "שמעתי שמועות אלונה סער חברה שלי", יו"ר תקווה חדשה: "מלך ומלכה". בן גביר: "מאחל הרבה הצלחה לזוג המתוק"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 21/05/21 08:15 י בסיון התשפא

הזוג החדש: אלונה סער ומלך זילברשלג
אלונה סער ומלך זילברשלג, צילום: צילום מסך, טוויטר

אלונה סער, כוכבת הסדרה "המפקדת" שהסתיימה בשבוע שעבר ובתו של ח"כ גדעון סער פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה כי היא בזוגיות של מעל חצי שנה עם אושיית הרשת החרדי מלך זילברשלג.

זילברשלג הוא כוכב רשת חרדי המשתייך לחסידות ויזניץ', ומתגורר עם משפחתו בקהילה החרדית בחיפה. הוא החל את דרכו בכתיבת סטטוסים בפייסבוק צבר אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. במהשך הצטרף לתאגיד השידור כאן ופרסם סרטוני תוכן רבים שצברו אלפי צפיות.

בעבר זילברשלג כיכב בקמפיין ויראלי ענקי של בורגר קינג, שבחרה לשווק "בייקון כשר" לציבור הרחב. הפרסום עורר עניין רב בתקשורת וברשתות. כמו כן בערב שבת בדצמבר 2019 הוא דיבר בפני עשרות סטודנטים וצעירים דתיים מגבעת שמואל, וכשנשאל על ידי סטודנטית מהקהל מה הם גבולותיו מבחינת ההלכה היהודית, צחק ואמר "אין לי כאלו". עוד הוסיף ואמר כי "כיום אדם חרדי יכול לחלל שבת ולאכול חזיר ועדיין להיחשב כחרדי, מכיוון שמדובר בהשתייכות חברתית". לאחר מכן סיפר והפתיע את הקהל, כי דורקס, חברת הקונדומים, הציעה לו לשמש פרזנטור של קמפיין בכיכובו תחת הסיסמה - "כי חרדים אוהבים להתרבות".

סער הינה שחקנית שבחודשים האחרונים כיכבה בסדרה "המפקדת" של התאגיד כאן. הסדרה זכתה לביקורות חיוביות רבות כאשר כבר קיבלה אישור להפקת עונה נוספת. במהלך ימי הלחימה במצבע אחת מהשחקניות הנוספות בסדרה, מיה לנדסמן החליפה את תמונת הפרופיל שלה לתמיכה במאבק הפלשתיני וחטפה על כך זעם ציבורי נרחב.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן