אלונה סער נגד יעל בר זוהר: "החליטה להשתמש בחומרים שהיו לה עם מלך מלפני שנה"

השחקנית אלונה סער טוענת כי הריאיון אותו פרסמה השחקנית והמנחה יעל בר זוהר נערך כבר לפני שנה ויוצר מצג שווא כאילו נערך בימים אלה. בנוסף היא מספרת: "בלי קשר, לפני שבועיים יעל ביקשה שאתראיין אצלה וסירבתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/21 16:48 ז בתמוז התשפא

אלונה סער נגד יעל בר זוהר: "החליטה להשתמש בחומרים שהיו לה עם מלך מלפני שנה"
אלונה סער ומלך זילברשלג, צילום: צילום מסך, טוויטר

שחקנית הסדרה המצליחה "המפקדת", אלונה סער האשימה את השחקנית והמנחה יעל בר זוהר בכך שהריאיון שפרסמה היום (ה') עם בן זוגה החרדי, אושיית הרשת מלך זילברשלג - נערך כבר לפני שנה, אך עלה היום בכדי ליצר תמונה כאילו דיבר זילברשלג על הזוגיות שלו עם סער החילונית.

"היה היה מלך שלפני שנה התראיין אצל יעל בר זוהר וענה על שאלות תיאורטיות לגבי זוגיות עם חילונית. בלי קשר, לפני שבועיים יעל ביקשה שאתראיין אצלה וסירבתי. מפה לשם, היא החליטה להשתמש מחדש בחומרים שכבר היו לה עם מלך מלפני שנה ולשווק את זה כאילו ראיינה את מלך על הזוגיות שלנו".

בתו של שר המשפטים גדעון סער, המשיכה לתקוף את בר זוהר: "הריאיון שלהם מלפני שנה כבר פורסם אבל היא החליטה להעלות מחדש מספר דקות ממנו והפעם: "מלך זילברשלג בריאיון על הזוגיות עם החילונית". ברצינות אחותי? את יעל בר זוהר. מה את צריכה ממני??? אישה עם קריירה כמו שלך צריכה לתפוס טרמפ על זוג בני 24? גם כתבתי לה כמובן בפרטי, היא בחרה פשוט להתעלם, כי אם אני לא אייטם אני כנראה שקופה. כמובן שאני מבינה את העניין והסקרנות של הקהל אבל לזייף ריאיון?! למה? בשביל הצפיות".

כזכור, לפני כחודש סער הפתיעה את כולם כשחשפה שהיא יוצאת עם זילברשלג וסיפרה כי הם בזוגיות של מעל חצי שנה.

צילום: צילום מסך