בדרך ליעד חדש: מלך זילברשלג סיים דרכו בתאגיד השידור

עיתונאי כאן 11 מסיים את תפקידו בגוף התקשורת ובמקביל משתחרר משירות צבאי. את היעד הבא סירב לחשוף. "תודה ענקית למי שצעד איתי יד ביד לכל אורך השטויות שלי ומעבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/20 14:44 טו בשבט התשפ

בדרך ליעד חדש: מלך זילברשלג סיים דרכו בתאגיד השידור
מלך זילברשלג. נפרד, צילום: כאן דיגיטל

עיתונאי כאן 11 מלך זילברשלג מסיים היום את תפקידו בתאגיד השידור הציבורי. מלך, שמסיים גם את שירותו הצבאי במקביל, יחל את דרכו החדשה בתעשיית התקשורת לאחר שהספיק לצבור ניסיון רב בתחום ותיק עבודות לא רע בכלל. 

זילברשלג צייץ באופייניות פוסט בחשבון הטוויטר שלו עם פרצוף מתלוצץ, כאשר לשני צידיו כרטיס העובד שלו, וכרטיס החוגר, עליהם מונחות מספריים, רגע לפני שהן גוזרות את הכרטיסים, כפי שחיילים רבים נוהגים לעשות ביום האחרון לשירותם. זילברשלג הנרגש כתב: "מסיים היום שני פרקים מאד משמעותיים ויפים בחיים שלי, האחד שהיה לי חדר לידה למקצוע שאני אוהב והשני היה דלת לישראליות ולשפה שלא הייתי מבין לולי הדלת הזו"

"תודה ענקית לאלעד טנא הסמנכ"ל והאבא של הדבר הכי טוב שקרה בישראל מזה שנים רבות - 'כאן דיגיטל', ולידיים הימניות שלו מאיה זיו סליבר, מתן דרורי ונדב אמבון שצעדו איתי יד ביד לכל אורך השטויות שלי ומעבר". זילברשלג ממשיך את ציוצו הארוך עם תודות נוספות אך לא מכריז על היעד הבא שלו: "ממשיכים הלאה בכל הכוח, תעקבו".