ניב רסקין יככב בסדרה חדשה בתפקיד שהוא יודע לעשות הכי טוב

ניב רסקין לא מפסיק לככב על המסך: רק לפני כמה ימים עלתה העונה החדשה של נינג'ה ישראל בה הוא משמש כפרשן, ובימים האחרונים נחשף כי הוא לוהק לסדרת נוער בה יגלם כעורך ומגיש של תכנית תחקירים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/21 08:46 יח בטבת התשפב

ניב רסקין יככב בסדרה חדשה בתפקיד שהוא יודע לעשות הכי טוב
רסקין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רק לפני כמה ימים, לאחר סיומה של העונה השנייה של הזמר במסכה, חזר לככב ניב רסקין בפריים טיים של קשת 12 כמפרשן של נינג'ה ישראל. רסקין הוא גם המגיש של תכנית הבוקר בערוץ, "חדשות הבוקר". גיא פינס מפרסם כי כעת נוכל לראות אותו גם בעונה החדשה של סדרת הנוער "סקיי".

עונתה החדשה של סדרת הנוער תחל בקרוב בצילומים, ורסקין לוהק לסדרה בתפקיד דומה לתפקידו כעת. הוא יגלם בסדרה את עורך ומגיש תכנית תחקירים "התחקיר", דמות שמצלצלת כדומה לרביב דרוקר מגיש תכנית התחקירים "המקור" ברשת 13. סקיי היא סדרת טלוויזיה ישראלית לנוער מסוגת דרמת-מדע בדיוני, שנוצרה ונכתבה על ידי היוצרים גיורא חמיצר ונועה פניני. הסדרה משודרת בערוץ "TeenNick" ב-HOT וב-Yes.

שרת הפנים איילת שקד ורסקין התייחסו לפני כשבוע וחצי לרומן שהיה להם בתיכון. רסקין למד שנה מעל שקד בתיכון בתל אביב ואיילת שקד סיפרה על הרומן הקצר. "הוא היה חנון חמוד, אוהד שרוף של מכבי תל אביב, וימני. היינו באותן דעות פחות או יותר", סיפרה שקד. רסקין התגונן וענה בחיוך, "עברנו כברת דרך מאז, היום אני עיתונאי ולא חושף את דעותיי הפוליטיות".