בתחפושת הגורילה: שי גבסו הוא הזוכה בגמר הזמר במסכה 2

אתמול התקיים הגמר הגדול של הזמר במסכה, כאשר נחשפה שלישיית הגמר: הגורילה, הספגטי והשיבולת. הזוכה הגדול הוא שי גבסו בתחפושת הגורילה. "זאת הייתה חוויה מעבר לכל דמיון", אמר גבסו. הצלחתם לזהות?

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/21 09:26 טו בטבת התשפב

בתחפושת הגורילה: שי גבסו הוא הזוכה בגמר הזמר במסכה 2
שי גבסו בגמר, צילום: קשת 12

הגמר הגדול של הזמר במסכה: אל המקום השלישי הגיעה השיבולת כאשר בתוכה נחשפה רותם שפי, שהתפרסמה עם הדמות שפיטה והשתתפה בכוכב הבא. אל המקום השני הגיע השחקן עוז זהבי בתחפושת הספגטי, וסחט את מחמאות השופטים על שירתו המפתיעה.

גמר הזמר במסכה - במקום השלישי: השיבולת - רותם שפי

גמר הזמר במסכה - במקום השלישי: השיבולת - רותם שפי צילום: קשת 12

והזוכה הגדול הוא הזמר שי גבסו שהופיע בתחפושת הגורילה. הוא הזוכה השני אחרי שבעונה שעברה זכה צחי הלוי בגמר. "לתת את הקול שלי בלי שייראו אותי, הבנתי שבשבילי זאת מתנה מאוד גדולה", סיכם גבסו, "זאת הייתה חוויה מעבר לכל דמיון, זאת לגמרי חוויה חוץ גופית וזה פשוט מדהים".

קשת 12

קשת 12 צילום: גמר הזמר במסכה - במקום השני: הספגטי - עוז זהבי.

החשיפה הראשונה של התוכנית גילתה את טניסאית העבר הישראלית שחר פאר, שזכתה 8 פעמים באליפות ישראל לנשים והופיעה בתוכנית עם השירים  "טיקיטאס" ו-"I Follow Rivers". הנחשף השני היה מגיש הטלוויזיה רון שחר בדמות האיילה, ששר את "You make me feel like a natural woman" של ארית'ה פרנקלין. 

הנחשף השלישי היה המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופסור איתמר גרוטו, שהסתתר תחת תחפושת האפון הירוק. הנחשפת הרביעית הייתה השחקנית בת ה-72 סנדרה שדה, שהסתתרה בתחפושת של תות מתוק וביצעה את השיר "There Must Be An Angel".

הנחשף החמישי היה העיתונאי והפרשן הכלכלי, נחמיה שטרסלר, שהסתתר בתחפושת הקיפוד וביצע את השיר "Moves Like Jagger". הנחשף השישי היה השחקן והמנחה קווין רובין שהסתתר בדמות הצ'ילי וביצע את השיר "ג'וני" של בר צברי.

הנחשף השביעי היה הזמר מושיק עפיה, שהסתתר תחת דמות הרוגלך שביצע את השיר "Wake me up before you go" של Wham!. הנחשפת השמינית התחבאה במצבור של בובות, הלא היה הבבושקה, אותה גילמה במסירות הדוגמנית טהוניה רובל. 

הנחשפת התשיעית הייתה חברת הכנסת לשעבר, סתיו שפיר, שהתחבאה תחת דמותה של החיפושית. הנחשף העשירי היה השף ושופט הריאליטי חיים כהן, שהסתתר תחת דמות התמנון וביצע את השיר "Hotel California". 

לקראת הגמר הניחושים כבר מרחיקים לכת. הנחשף הפעם היה הכדורגלן מאור בוזגלו, שהתחבא תחת דמות הזיקית. הצדפה התבררה לבסוף בתור השחקנית נטע גרטי, שהחזיקה מעמד קרוב לגמר וביצעה את השיר "Break my heart" של דואה ליפה.  בתוכנית חצי הגמר, הנחשף האחרון היה הקומיקאי נדב אבוקסיס, שהסתתר תחת דמות השנאוצר, ובכך הבטיחו את מקומם בגמר הגורילה, השיבולת והספגטי.

(הטריילר לעונה 2)