האמת על העבר הרומנטי של איילת שקד והעיתונאי ניב רסקין

השרה איילת שקד שמה סוף לשמועות על הרומן הנשכח שהיה לה בתיכון עם העיתונאי והפרשן ניב רסקין, "הוא היה חנון חמוד וימני" | רסקין חשף מי התחיל עם מי

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/21 18:33 ז בטבת התשפב

האמת על העבר הרומנטי של איילת שקד והעיתונאי ניב רסקין
השרה שקד. , צילום: רונן טופלברג

שרת הפנים איילת שקד והפרשן ניב רסקין שתכף יחזור למסך עם עוד עונה של נינג'ה ישראל התייחסו בסוף השבוע לרומן שהיה להם בתיכון. רסקין למד שנה מעל שקד בתיכון בתל אביב ואיילת שקד סיפרה על הרומן הקצר. 

השניים שומרים על יחסים טובים עד היום ובראיון שערכו אופירה וברקו עם הטאלנט ניב רסקין העלו השניים את שרת הפנים על הקו ושאלו על הקשר שהיה להם בתיכון. "אני לא רוצה לפגוע לשקד ברזומה, אז אגיד שאני התחלתי איתה", אמר רסקין.

השרה שקד סיפרה על רסקין הנער והביכה אותו בשידור, "הוא היה חנון חמוד, אוהד שרוף של מכבי תל אביב, וימני. היינו באותן דעות פחות או יותר", סיפרה שקד. רסקין התגונן וענה בחיוך, "עברנו כברת דרך מאז, היום אני עיתונאי ולא חושף את דעותיי הפוליטיות".

רסקין אישר כי יצאו תקופה קצרה ואמר על שקד: "איילת למדה שכבה מתחתיי ויצאנו כמה פעמים. היא הייתה מקסימה. זה היה הכי סוער שלי באייטיז, דייט בקפולסקי".

בסוף השבוע שיתפה שקד בסיפור אישי וכתבה בפייסבוק: "אימי האהובה נפטרה כשהייתי צעירה ולא הספיקה ללוות אותי כשילדתי את ילדיי. למקום האמהי נכנסה חמותי היקרה שליוותה אותי בכל תקופת ההריון ואחריה, תמכה בי ועטפה אותי בהמון חום ואהבה.

מי כמוני מבינה כמה דמות אימהית חשובה והכרחית בנקודת מפנה כל כך חשובה ומרגשת של החיים. מיד פניתי למשרד הבריאות בבקשה שיבחנו את הבקשות מחדש. בשעה טובה אני שמחה לבשר שאישרנו להורי היולדות ולהורי בני זוגן להגיע לארץ משבוע לפני הלידה ועד חודש אחריה על מנת שיוכלו לעזור להורים הטריים להסתגל למציאות המשפחה החדשה".


(איילת שקד בסיור בנגב).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן