עירית קפלן נדבקה בקורונה ומאושפזת במצב קשה: "זו הייתה טעות לא להתחסן"

השחקנית בת ה-48 סרבה להתחסן כי חששה שהחיסון יחליש אותה, כעת היא מאושפזת באיכילוב ומתחננת לצופים בבית: "אל תזלזלו בקורונה, כל מי שעוד מתלבט שישקול בשנית, לכו להתחסן"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/09/21 19:54 כד באלול התשפא

עירית קפלן נדבקה בקורונה ומאושפזת במצב קשה: "זו הייתה טעות לא להתחסן"
עירית קפלן, צילום: איכילוב

הקורונה לא מדלגת על הסלבס וגם השחקנית עירית קפלן נדבקה בנגיף. קפלן שמככבת בסדרה מלכת היופי של ירושלים לא התחסנה נגד הנגיף מחשש רפואי וכשחלתה חלה התדרדרות במצבה והיא מאושפזת במצב קשה, השחקנית נעזרת בחמצן ושולחת מסר למעריצים בבית.

https://twitter.com/tasmc1/status/1433070758775955463/photo/1

השחקנית עירית קפלן התאשפזה היום (ד') במחלקת קורונה במצב קשה. כאמור, קפלן לא התחסנה. ממיטת חוליה, היא זועקת: "אני מרגישה שאני מתה. קשה לי לנשום, אני מאבדת כוחות, זה ייסורים אמיתיים. אין צעד בלי תחושת חנק".

קפלן הוסיפה: "אני פחדתי להתחסן בגלל מחלה אוטואימונית שאני סובלת ממנה ופחדתי שהחיסון יעורר אותה. ניסיתי לקבל יעוץ ולא ממש קיבלתי תשובות, ובדיעבד זו הייתה טעות כי שום דבר לא משתווה למחלה הארורה הזאת. היא נשכנית ולא צפויה. אל תזלזלו בקורונה, כל מי שעוד מתלבט שישקול בשנית- לכו להתחסן!"


(עירית קפלן).

מוקדם יותר היום משרד הבריאות ומשרד האוצר סיכמו היום (ד') על תוספת תקציבית של 60 מיליון שקלים בחודש לקופות החולים, כתגבור תקציבי נוכח הגל הרביעי של הקורונה.  על פי הסיכום, קופות החולים יקבלו את התוספת בחודשים יולי ועד אוקטובר, בסכום כולל של 240 מיליון שקלים. עוד הוסכם כי בתקופה הקרובה יימשכו דיונים לבחינת תקצוב נוסף, בהתאם למצב תחלואת הקורונה וכהיערכות לחודשי החורף.