"סופרת ת'דקות" | יובל דיין חלתה בקורונה

הזמרת המוכרת נאלצה לבטל את ההופעות הקרובות כיוון שנחשפה לחולה קורונה, לאחר בדיקה התגלתה כחיובית לנגיף. "בבקשה אל תדאגו, מבטיחה שהכל ממש בסדר"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 18/08/21 19:07 י באלול התשפא

"סופרת ת'דקות" | יובל דיין חלתה בקורונה
צילום: Noam Revkin Fenton\ Flash90

התפשטות התחלואה בגל הקורונה הרביעי שתוקף את הציבור בישראל לא פוסח גם על הידוענים. הזמרת המוכרת והאהובה, בת ה-26, יובל דיין מצטרפת לרשימת הזמרים שהתגלו חיוביים לנגיף. בפוסט שהעלתה היום (ד') לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה דיין כי נאלצה להיבדק לאחר ששהתה ליד חולה קורונה. 

"בשבוע שעבר נחשפתי לחולה קורונה", היא סיפרה, "בעקבות כך, נאלצתי לבטל את ההופעות ולהיכנס לבידוד עד שאקבל את התוצאה". אבל התברר שהבידוד היה מוצדק למרבה הצער, הזמרת ממשיכה ומתארת כי "התגלה שאני חיובית אבל אין סיבה לדאגה", היא ממהרת להרגיע, "ב״ה יש לי את כל מה שצריך כאן בבית וזה מקרר מפוצץ, והרבה שירים לשמוע ולכתוב. אני מרגישה מצוין תודה לאל ומחכה כבר להיפגש אתכם בהופעות. בבקשה אל תדאגו, מבטיחה שהכל ממש בסדר". את הפוסט חתמה בהומור והוסיפה, "שולחת לכם נשיקות (באוויר כמובן)". 

רק לפני שלושה חודשים יצא השיר החדש של הזמרת, "קרוב בינינו", ועם יציאתו היא קיוותה כי מדובר בתחילתה של תקופת חדשה. "את השיר הלחנתי יחד עם אבי אוחיון, יוצר מבריק ויקר שהכרתי בתקופת הקורונה. חזרנו עכשיו לבמות, רואים על הקהל שהוא מחכה לשמוח ולהשתחרר מהסגרים, מהמסכות ומהתקופה הלחוצה שעברה עלינו. יש הרגשה שהכל נפתח בחזרה, שלוחצים מחדש PLAY על השיר שלנו, ואני מקווה שהמוסיקה שלי תלווה את האנשים ותשמח אותם בחזרה לשגרה".

דיין כאמור מצטרפת לראפר רביב פלוטניק הידוע בכינוי נצ'י נצ' שהתגלה חיובי בתחילת החודש. גם אורנה בנאי נדבקה בנגיף, נועה קירל, גיא פינס, רותם כהן, עומר נודלמן, טהוניה רובל וידוענים נוספים. 

"חטפתי ת'קורונה. אני חש בטוב תודה לאל ונח בבית. ההופעות הערב בעומר כמו כל ההופעות הקרובות יידחו למועד חדש שנפרסם בהמשך", כתב פלוטניק והרגיע את רוכשי הכרטיסים: "הכרטיסים יעברו אוטומטית לתאריכים החדשים באמצעות הודעה שתשלח אליהם".