יעורר סערה? חושפני: הצעד הבא של הנסיך הארי

הנסיך הארי כבר שרף את כל הגשרים עם בית המלוכה הבריטי בראיון המפורסם שנתן עם מייגן לאופרה וינפרי. הארי שנמצא בסכסוך עם אחיו הודיע על הצעד הבא שלו, שעלול להרגיז את המלכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/21 07:41 יא באב התשפא

חושפני: הצעד הבא של הנסיך הארי
הארי ומייגן, צילום: shutterstock

הנסיך המופרע של בית המלוכה לובש את דמות הסופר ומתיישב לכתוב ספר זיכרונות מיוחד על החיים שעבר. הספר שצפוי להיות רב המכר של השנה הבאה ייתן עוד הצצה לחיים בארמון אותו בחר לעזוב הנסיך. בית ההוצאה לאור רנדום האוס יוציאו את הספר. כיום קיים מתח רב בין הנסיך הפורש לבית המלוכה ואם בספר יחשפו סודות וספים הקרע צפוי לגדול.

בספר יספר הארי על: "ההתנסויות, ההרפתקאות, האובדן והלקחים לחיים שעיצבו אותו". אמרו בבית ההוצאה לאור. "כשהוא יסקור את חייו בעין הציבור מילדותו ועד היום, כולל המחויבות לשירות, השירות הצבאי שלקח אותו פעמיים לקו החזית באפגניסטן והשמחה שהוא מצא בהיותו בעל ואב, הנסיך הארי יציע דיוקן אישי כן ושובה לב, שיראה לקוראים שמאחורי כל מה שהם חושבים שהם יודעים ניצב סיפור אנושי מעורר השראה, אמיץ ומרומם רוח". הוסיפו.

הארי התייחס לספר שצפוי להיות חושפני ואמר: "אני כותב את זה לא כמי שנולד נסיך אלא כאדם שהפכתי להיות". הארי הוסיף: "חבשתי כובעים רבים לאורך השנים, פשוטו כמשמעו ובאופן תיאורי, והתקווה שלי היא שבכך שאספר את הסיפור שלי - את הגבהים והשפל, הטעויות, הלקחים שנלמדו - אני אוכל להראות שלא משנה מאיפה מגיעים, יש לנו יותר משותף ממה שחושבים".

"אני מודה על ההזדמנות לשתף במה שלמדתי לאורך חיי עד כה ונלהב שאנשים יקראו תיאור מיד ראשונה של חיי, שהוא מדויק ואמיתי לחלוטין" אמר הדוכס מססקס.


הריאיון שעורר סערה.