נקמה? בנם של הארי ומייגן לא יוכר כנסיך

הארי ומייגן עשו בשנה האחרונה ככל שביכולתם כדי לעצבן את משפחת המלוכה הבריטית. מה שהתחיל בעזיבה מפתיעה נגרר לסכסוך מתוקשר שהגיע לשיא בראיון המפורסם בו האשימו את משפחת המלוכה בגזענות. בארמון קיבלו החלטה שתפגע בילדיהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/21 08:43 יא בתמוז התשפא

נקמה? בנם של הארי ומייגן לא יוכר כנסיך
הארי ומייגן, צילום: shutterstock

משפחת המלוכה הבריטית לא מפסיקה לספק כותרות עם הריב המתוקשר הארוך. אחרי שהנסיך הארי ומייגן מרקל הודיעו לתדהמת רבים בממלכה על החלטתם לעזוב את בריטניה ולוותר על התארים המלכותיים הגיעו הריאיון שממנו כבר קשה להתעלם, בראיון שנתנו הזוג לאופרה ווינפרי ניפצו את אתוס התהילה של ארמון בקינגהם וסיפרו על הגזענות בארמון, עכשיו הגיע תורו של האב, הנסיך צ'ארלס להשיב אש.

צ'ארלס שצפוי להיות המלך הבא הודיע כי ארצ'י בנם הבכור של הארי ומייגן לא יוכר כנסיך. ההחלטה מגיעה עלך רקע רצונו של יורש העצר לצמצם בעלויות בית המלוכה על מנת שלא לעורר ביקורת ציבורית רבה מדי. צ'ארלס הודיע לבנו כי ישנה את מסמכי המפתח של בית המלוכה, שינוי שמנע מנכדו ארצ'י את התואר.

כזכור, ארצ'י עמד בלב הסערה האחרונה מבית היוצר של הארי ומייגן כאשר סיפרו בראיון כי בסמוך ללידתו גורמים בכירים בארמון הביעו חשש מצבע עורו של יורש העצר. ארצ'י היה השביעי ברשימה לרשת את הכתר ועל פי דיווחים בבריטניה על אף החלטתם לעזוב את בית המלוכה ההחלטה לא מצאה חן בעיני הארי.

מקור המקורב לבית המלוכה אמר כי: "אמרו להארי ומייגן שארצ'י לעולם לא יהיה נסיך, אפילו כשצ'ארלס יהפוך למלך". תוכניתו של צ'ארלס היא שרק יורשי העצר ומשפחותיהם הקרובות יקבלו את תארי המלוכה והמימון הכספי הגבוה שמגיע יחד איתם. גם אחיו הצעיר של צ'ארלס, הנסיך אנדרו לא שמח בהחלטה.

הארי ומייגן בריאיון.