לא שומר בבטן: מה הנסיך וויליאם חושב על מייגן מרקל

האחים המפורסמים בעולם עוברים שנה קשה ומלאת תהפוכות, הנסיכים וויליאם והארי כבר לא יחלקו חדרים בארמון בקינגהאם אחרי ההחלטה הדרמטית. עכשיו האח הגדול והממושמע יוצא במתקפה חריפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/21 17:07 יח בתמוז התשפא

לא שומר בבטן: מה הנסיך וויליאם חושב על מייגן מרקל
הנסיך וויליאם יוצא להתקפה, צילום: shutterstock

הנסיכים לבית המלוכה הבריטי תמיד היו שונים זה מזה אבל חיו ביחסים טובים למרות השערוריות שהאח הצעיר הארי סיפק מפעם לפעם, אבל השנה האחרונה פערה בניהם תהום שכנראה כבר לא תתאחה. לא ברור מה היווה קרע יותר גדול בין האחים המפורסמים בעולים, הריאיון המתוקשר בו תקפו הארי ומייגן את בית המלוכה או ההחלטה הדרמטית של הזוג הארי ומייגן לפרוש מבית המלוכה הבריטי. מה שבטוח, הנסיך וויליאם כבר לא שומר בבטן ומשיב אש.

למרות השנה הדרמטית בית המלוכה שידר סימני אחדות פעם אחת במהלך האירועים. סביב פטירתו של הסבא, הנסיך פיליפ התייצבו האחים זה לצד זה כגדי לכבד את זכרו. מי שלא הגיע לטקס ההלוויה המלכותי היא מקור האש בבית המלוכה, מייגן מרקל.

בעקבות האירועים האחרונים אי ההגעה של מייגן להלוויה לא תרם לרוח הקרב בין האחים, הנסיך וויליאם תקף את מייגן בחריפות וכינה אותה: "אישה ארורה". כך דווח בדיילי מייל הנסיך הוסיף כי: "הדרך שבה האישה הארורה הזאת התייחסה לצוות שלי הייתה אכזרית". כזכור, מייגן לא הגיע להלוויה בעקבות היותה בהריון מתקדם עם ביתה השנייה שנולדה לא מזמן. 

הפרסום מצטרף להחלטתו של הנסיך צ'ארלס שצפוי להיות המלך הבא שהודיע כי ארצ'י בנם הבכור של הארי ומייגן לא יוכר כנסיך. ההחלטה מגיעה עלך רקע רצונו של יורש העצר לצמצם בעלויות בית המלוכה על מנת שלא לעורר ביקורת ציבורית רבה מדי. צ'ארלס הודיע לבנו כי ישנה את מסמכי המפתח של בית המלוכה, שינוי שמנע מנכדו ארצ'י את התואר.

כזכור, ארצ'י עמד בלב הסערה האחרונה מבית היוצר של הארי ומייגן כאשר סיפרו בראיון כי בסמוך ללידתו גורמים בכירים בארמון הביעו חשש מצבע עורו של יורש העצר. ארצ'י היה השביעי ברשימה לרשת את הכתר ועל פי דיווחים בבריטניה על אף החלטתם לעזוב את בית המלוכה ההחלטה לא מצאה חן בעיני הארי.

הריאיון שעורר סערה.