מרגש | אחותו של דביר שורק הי"ד ועיתונאי כאן 11 התחתנו

נועה שורק ונדב הלפרין נישאו בחתונה מרגשת ושמחה בגן במעלה החמישה, בנוכחות עיתונאים רבים. אב הכלה, הפובליציסט יואב שורק: "באירוע שהיה - איך לומר? - פשוט מושלם" | צפו בתמונות מהאירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/21 16:21 יד בסיון התשפא

מרגש | אחותו של דביר שורק הי"ד ועיתונאי כאן 11 התחתנו
שורק והלפרין, צילום: אמילי עמרוסי

נועה שורק, ביתו של הפובליציסט והעיתונאי יואב שורק נישאה אמש (ב') לנדב הלפרין, עובד בכאן 11 ואחראי על פינת "כאן אורייתא" של החברה. אחיה של הכלה, דביר שורק נרצח באוגוסט 2019 בפיגוע טרור ליד ישיבת מחנים שבה למד. בין האורחים נכחו עיתונאים רבים, אנשי חברת כאן והעיתונאית אמילי עמרוסי.

צילום: אמילי עמרוסי

"אתמול סביב שקיעת החמה, בגן במעלה החמישה, באה בתנו נועה בברית הנישואין עם נדב, באירוע שהיה - איך לומר? - פשוט מושלם." סיפר אב הכלה, יואב שורק בעמוד הפייסבוק שלו.

יואב שורק שיתף את התחושות המשמחות: "היה מזג אוויר נהדר בהרי ירושלים אמש, והגן במעלה החמישה נראה מצוין ומזמין. אבל משהו באווירה שנוצרה היה הרבה הרבה מעבר לכך, קסום ומקסים. זה כמובן בזכות החתן והכלה המופלאים. בזכות החברים המתוקים שלהם, מכאן ומשם, ובעיקר מחלקיה המגניבים של ירושלים, שאהבתם לזוג ניכרה בשמחתם. ובזכות האורחים שלנו, שני הצדדים, שבאו עם תועפות של חיבוק ושותפות בשמחה."

"ואולי גם עצם המפגש השמח, החופשי והאנושי הזה אחרי תקופה כל כך ארוכה של מגבלות וצמצומים, העניק לערב הזה מנה גדושה נוספת של שמחה." כתב שורק על החזרה לשגרה לאחר שנת הקורונה.

יואב שורק

יואב שורקצילום: אמילי עמרוסי

נועה, הכלה ואחותו של דביר שורק הי"ד, שנרצח בגוש עציון זכתה בדצמבר 2019 בפרס ליוצרים בתחלית דרכם, כאשר למעלה מ-900 אלף ש"ח חולקו בין 41 יוצרים ויוצרות בתחילת דרכם, שזכו בפרס מטעם שרת התרבות בקטגוריות שונות של יצירה ספרותית.

דביר שורק הי"ד

דביר שורק הי"דצילום: באדיבות המשפחה

החתן, נדב הלפרין, עובד בכאן 11 ואחראי על פינת "כאן אורייתא" של החברה.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן