מצמרר: חפציו האישיים של דביר שורק הי"ד נחשפים

יואב שורק, אביו של דביר, פרסם את תכולת ארנקו של בנו בזמן הפיגוע, וגילה פרטי חקירה חדשים: "דביר לא הותקף מאחור בבלי דעת - אלא נחסם על ידי מכוניתם, הותקף מקדימה וניסה להדוף אותם ולצעוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/19 13:23 ח בתשרי התשפ

מצמרר: חפציו האישיים של דביר שורק הי"ד נחשפים
ארנקו של דביר ז"ל, צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יואב שורק

כחודשיים לאחר הפיגוע הדקירה, בו נרצח דביר שורק הי"ד, קיבלו בני משפחתו את חפציו האישיים. כעת הם חושפים בעזרתם את האישיות הנדירה של בנם. 

יואב שורק, אביו של דביר, כתב בדף הפייסבוק שלו: "קיבלנו כעת, לאחר שהוגשו כתבי אישום כנגד הרוצחים, מידי קצין החקירות היקר אלעזר, את החפצים שהיו על דביר שלנו הי"ד ברגעיו האחרונים. ביניהם הארנק, שהיו בו בעיקר כרטיסים - ושתי תמונות (גזורים מהדפסת מדפסת) של עצמו, כילד, אותן החזיק ב'חלון' השקוף שבתוך הארנק. על כך, אגב, לא ידענו. והנה נפרש דיוקנו של איש צעיר".

דביר שורק הי"ד

דביר שורק הי"דצילום: באדיבות המשפחה

 

עוד הוסיף שורק: "עוד קיבלנו - את הטלפון, שעוד נחלוב ממנו תמונות והתכתבויות בע"ה, ואת המתנות שקנה למוריו - שני ספרים, אחד מהם מוכתם בדם, שלוש תמונות ממוסגרות של תלמידי השיעור, כיפה מיוחדת אחת".

שורק מספר פרטים חדשים על חקירת הפיגוע: "מחקירת המחבלים למדנו שבניגוד למה שחשבנו בתחילה, דביר לא הותקף מאחור בבלי דעת - אלא נחסם על ידי מכוניתם, הותקף מקדימה וניסה להדוף אותם ולצעוק. בשניות חייו האחרונות בוודאי ידע שהוא מצטרף לרשימה הארוכה מדי של מוסרי הנפש על האדמה הזו, אותה אהב כל כך, ושלה רצה להוסיף, והספיק להוסיף, רק הרבה חיים והרבה טוב. והבטן מתקפלת, הכוחות מתנקזים החוצה, התהום נפערת, הדמעות זולגות. ילד, גבר, יפה ואהוב שלנו". 

כזכור לפני כחודשים חוליית מחבלים ארבה לדביר שורק, תלמיד ישיבה בגוש עציון, ליד הישוב מגדל עוז, דקרה אותו וברחה. החוליה נתפסה מספר ימים לאחר מכן ואף הוגשו כנגד חבריה כתבי אישום.