"לאור החרטה שהביע על דבריו בעבר": אביב גפן חוזר להופיע בבסיסי צה"ל

אחרי שמיתן את דעותיו והתקרב למיינסטרים אחרישבעבר היה סמל להשתמטות וקרא נגד גיוס לצבא - חוזר להופיע בפני חיילי צה"ל. דובר צה"ל: "גפן התחרט על האמירות", גפן: "חשוב לי להעביר את הערכתי הרבה לצה"ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/22 18:11 ל בניסן התשפב

"לאור החרטה שהביע על דבריו בעבר": אביב גפן חוזר להופיע בבסיסי צה"ל
אביב גפן. חוזר לבסיסים, צילום: Miriam Alster/Flash90

אביב גפן, מי שהיה בשנות ה-90 מתנגד קולני נגד שירות בצה"ל ובעצמו לא שירת בצה"ל, לטענתו מסיבות רפואיות, חוזר להופיע בבסיסים בפני חיילי צה"ל, כך על פי הפרסום של העיתונאי רן בוקר מידיעות אחרונות. בשנים האחרונות מיתן גפן את דעותיו והתקרב למיינסטרים הישראלי, ואף הפך בשנים האחרונות לסמל של אחדות בין חרדים לחילונים, שמאלנים וימנים.

דובר צה"ל: אביב גפן הביע חרטה על דברים שאמר בעבר, וכיום הוא מעביר סמל של אחדות, לכידות וחשיבות התרומה לצה"ל  

כזכור בתקופה האחרונה לגפן היו התבטאויות שהרימו גבה אצל כאלה שהיו רגילים לדעותיו הנשכניות. בתקופת הקורונה חשף כי לאחר שהופיע באמפי שוני, בהופעה ללא קהל בשידור חי, אמר במהלך ההופעה: 'תעזבו את בני ברק, הם לא אשמים'", וסיפר שכשירד מהבמה היו לו מאות הודעות מתושבי בני ברק, קראתי ובכיתי. למדנו לשנוא את האחר, פתאום ראיתי אותם" ובכך החל את דרכו אל לב המיינסטרים ולא נעצר שם. 

גפן המשיך להפתיע בדעותיו ובמעשיו את מעריציו כאשר גם ביצע דואט לשיר "בצורת" עם הזמר החרדי אברהם פריד ואף חבש כיפה כשביצע איתו בהופעה בבריכת הסולטן שיר עם מילים מהתהילים, גפן אף הפתיע כאשר חגג בר מצווה לבנו דילן שכלל הנחת תפילין לדילן. ואף רמז כי לא מופרך כי יחזור בתשובה.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לחזרתו של גפן לבסיסי צה"ל: "אביב גפן פנה לצה"ל והביע את רצונו לתרום הופעות בהתנדבות וכאות הוקרה והערכה עמוקה למשרתים בו, לקראת יום העצמאות ה-74. הוחלט לאשר את בקשתו לאור הרצון הכן להעביר מסר של אחדות, לכידות וחשיבות התרומה לצה"ל ולאור החרטה שהביע על דבריו בעבר. צה"ל כצבא העם רואה בערכי השירות והתרומה חשיבות רבה"