מרגש: אביב גפן חוגג בר מצווה לבנו

הזמר והמלחין אביב גפן חגג ביום שישי בר מצווה לבנו דילן. על טקס הנחת התפילין: אביתר בנאי. לפני כחודש וחצי אמר גפן: "לדילן יש הרבה חברים שלא רוצים לעלות לתורה. והוא בא אליי ואמר, אכפת לך שאעלה לתורה? ואני אמרתי רגע, אני רוצה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/07/20 22:55 יט בתמוז התשפ

מרגש: אביב גפן חוגג בר מצווה לבנו
אביב גפן, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמר והיוצר אביב גפן, מי שלאחרונה קיבל על עצמו לקרב בין המגזרים בישראל, חגג ביום שישי האחרון בר מצווה לבנו דילן. בתמונות נראה הזמר והיוצר אביתר בנאי מניח תפילין לדילן. 

https://www.facebook.com/avivgeffenofficial/posts/3698508476844300 

לפני כחודש וחצי גפן נכח באירוע פרטי בביתו של הרב יצחק שפירא. באירוע התקיים שיח על אחווה ופיוס ובמהלכו אמר גפן דברים מפתיעים: "כשבני דילן יהיה בר מצווה ביולי, יש לו הרבה חברים שלא רוצים לעלות לתורה, עלייה לתורה נראה משהו מיותר לגמרי. והוא בא אליי ואמר, שמע אבא, נכון לא אכפת לך שאני לא אעלה לתורה? ואני אמרתי רגע, דווקא אני כן רוצה. אז הוא אומר לי, למה? אבל אתה חילוני אתאיסט, אתה אביב גפן. אמרתי, משהו בי חושב שדווקא כן תעלה לתורה. ויש כאן כן איזה חיבור שהוא הרבה יותר עמוק, מכל פוליטיקאי, יש איזה זיקה וצריכים לחזור לביחד". 

;

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן