7 מתכונים שיהיה לכם קל להעביר לסוכה גם אם אתם בקומה השביעית

גם אם אתם גרים בקומה השביעית וגם אם הסוכה ממוקמת במרפסת, מלאכת שינוע האוכל מהבית אל הסוכה היא מהמתישות ביותר בחג. אספנו עבורכם עשרה מתכונים שיהפכו את החוויה לקלה יותר

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 28/09/23 11:17 יג בתשרי התשפד

7 מתכונים שיהיה לכם קל להעביר לסוכה גם אם אתם בקומה השביעית
פאיית עוף וזעפרן, צילום: TEKA studio

מנה ראשונה: קרפצ'יו חציל

לביבות, טורטיות או כל מנות אישיות אחרות ידרשו מכם לרכז הכל במגש אחד ולשמור על יציבות כשאתם מעבירים את המנה. קרפצ'יו חציל זו מנה במגש אחד, שלא מסובך להעביר ומכילה כמות שתספיק לכל הסועדים.

קרפצ

קרפצ'יון חציל צילום: יחצ

סלט: סלט ירוקים ותפוחים

בניגוד לסלטים כמו מטבוחה או חומוס, שעלולים להישפך לכם על כל המדרגות או בכניסה למרפסת, הסלט הזה הוא אחד שתוכלו להכניס לקערה גדולה ולהעביר ממקום למקום בלי שום בעיה.

סלט ירוקים ותפוחים

סלט ירוקים ותפוחים צילום: חן ואלון קורן

עיקרית: פאיית עוף וזעפרן חגיגית

במנה העיקרית החוקיות היא ברורה: לא מנה מורכבת מדי ולא הרבה רוטב. המנה הזו היא מרכז הארוחה, אסור לקחת סיכון שתישפך, ולכן עליה להיות כלולה בסיר אחד ויציב שאפשר להזיז בקלי קלות.

צילום: TEKA studio

תוספת: תפוחי אדמה צלויים

תפוחי אדמה צלויים

תפוחי אדמה צלויים צילום: גם בן זאיד

קינוח: חטיף שוקולד וקוקוס

המתכון הזה הוא בדיוק הקינוח שאתם צריכים לסוכות: טעים וקליל אחרי ארוחות חגיגיות, ובעיקר קטן. הוא לא קצפתי או נוזלי, אפשר להכניס את כל החטיפים לקופסה ולהעביר אותם בקלות רבה.

חטיף שוקולד וקוקוס

חטיף שוקולד וקוקוס צילום: יחצ

סעודה שלישית: פשטידת כרובית

השנה, כשחג סוכות נופל על שבת, יש בסוכה גם סעודה שלישית. המנה הקלאסית לסעודה הזו היא פשטידה קלילה ומשביעה בתבנית אחת, שהכי קל להביא לסוכה ולחלק פרוסות לכולם.

פשטידת כרובית מתוך אין כמו בבית- בערוץ האוכל- מתכון של מיקי שמו

פשטידת כרובית מתוך אין כמו בבית- בערוץ האוכל- מתכון של מיקי שמו צילום: נופר בוגנים

לאמיצים: מרק כתום

אם אתם מסוג האנשים שלא מוכנים לוותר על מרק - בחורף, בקיץ וגם בסוכה - לפחות תעשו את זה נכון. שימו בצד את מרק הירקות או העוף ותעדיפו את המרק הכתום והסמיך יותר. את הסיר תסגרו היטב, תוודאו שהוא רק חצי מלא או מקסימום 3/4, ותעשו זאת בזהירות המירבית.

מרק כתום

מרק כתום צילום: נימרוד גנישר