בלי לצאת מהבית: 5 רעיונות לארוחות ערב רומנטיות

תשכחו מבייביסיטר ושעות של חיפושים אחר שולחן במסעדה - בט"ו באב הזה אתם יכולים להישאר בבית ולאכול ארוחת ערב רומנטית שהכנתם עצמכם. אל תשכחו לדאוג ליין ונרות לאווירה מושלמת

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 01/08/23 19:27 יד באב התשפג

בלי לצאת מהבית: 5 רעיונות לארוחות ערב רומנטיות
צילום: shutterstock

לקבוע מסעדה לערב ט"ו באב זו לא תמיד משימה פשוטה. צריך לפנות ערב, לקבוע בייביסטר, ואז גם למצוא שולחן פנוי באחת המסעדות בעיר. כדי לחסוך את כל זה, אתם יכולים להישאר בבית ולהכין את הארוחה המושלמת בעצמכם. מצאנו בשבילכם חמש רעיונות לארוחות ערב נפלאות, ולא שכחנו לחלוק מתכון.

פסטת סלק ברוטב שמנת מרווה ופרמז'ן

אין רומנטי יותר כמו הצבע הורוד. פסטה היא ארוחת ערב קלה, טעימה ואידיאלית, ובשילוב עם שמנת, פרמז'ן והצבע הורוד, זו ארוחת ערב רומנטית שקל להכין וכיף לאכול.

צילום: shutterstock

פוקצ'ות וגבינות

הדרך המושלמת לחגוג יחד היא עם פחמימות. שילוב של פוקצ'ות טריות ליד גבינות ויין יצרו ארוחת ערב רומנטית ומשביעה במיוחד.

צילום: shutterstock

פילה דג ים על קרם כרובית וארטישוק רומאי

אם באמת חשוב לכם לשבוע מהארוחה, פילה דג ים יכול להיות פיתרון קל ורומנטי במיוחד. ארוחה מושקעת ומזינה שתתן לכם תחושה של מסעדה יוקרתית.

צילום: shutterstock

סופלה שוקולד

סופלה שוקולד הוא הקינוח הרומנטי האולטמטיבי. הוא חם, מתוק ומנחם, ואוכלים אותו יחד בשתי כפיות. הוא אמנם מתחסל תוך כמה שניות, אבל תחושת המתיקות נשארת עוד הרבה זמן אחרי.

צילום: דן פרץ

כבד אווז וריבת דובדבנים

אם אתם חובבי בשר ומחפשים ארוחה אמיתית, המנה הזו של כבד אווז ודובדבנים היא הארוחה הרומנטית שאתם מחפשים. היא לא מסובכת מדי אך בכל זאת מושקעת, והיא משלבת טעמים מגוונים שיוצרים חוויה מושלמת.

צילום: פרטי