פסח מתקרב: מצאנו לכם מה לעשות עם השאריות ממשלוחי המנות

ברגע שפורים מסתיים, מתחיל הלחץ לסיים את משלוחי המנות ולחסל אותם לפני שפסח מגיע ולוקח איתו הכל. מצאנו בשבילכם שלוש דרכים יצירתיות לסיים את משלוחי המנות, ואולי אפילו לעשות משהו טוב על הדרך

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 11:56 טז באדר התשפג

פסח מתקרב: מצאנו לכם מה לעשות עם השאריות ממשלוחי המנות
צילום: shutterstock

פורים הגיע לסיומו, אבל משלוחי המנות שקיבלנו רחוקים מלהסתיים. השכנים והקרובים שלנו גדשו אותנו בממתקים וחטיפים עד אין קץ, וכשפסח כבר נושף בעורפנו משימת סיום משלוחי המנות הופכת למלחיצה מאי פעם. בדיוק לשם כך מצאנו בשבילכם שלוש דרכים יצירתיות לסיים את משלוחי המנות, רגע לפני שפסח מגיע ולוקח איתו הכל.

1. קינוח לשבת

מיד אחרי פורים הגיעה שבת, וזו הזדמנות מצוינת לנצל את כל הביסקוויטים, השוקולדים והממתקים שקיבלתם כדי להכין קינוח מפנק ומתוק במיוחד לשבת. אספנו בשבילכם כמה מתכונים שיוכלו להיות מורכבים מהמתוקים שקיבלתם.

צילום: סטודיו כרמית

2. תרומות

לאורך כל השנה, יש לא מעט עמותות שאוספות סלי מזון למשפחות מיעוטות יכולת. הממתקים והחטיפים שמעיקים עליכם יכולים לשמח הרבה משפחות עם ילדים. אלו רק חלק מהעמותות שתוכלו לתרום אליהן:

צילום: shutterstock

3. מסיבה

חטיפים וממתקים יכולים להיות הזדמנות מצוינת למסיבה, או במילים אחרות "הזמנתי אתכם כדי שתסיימו לי את האוכל". תהפכו את החיסרון ליתרון, תזמינו קבוצת חברים לערב כיפי וקליל, כמו צפייה בסרט חדש שיצא או משחק כדורגל מותח, ותגישו להם את כל החטיפים שלכם בצורה אלגנטית ומפנקת.

צילום: shutterstock