ק-פה האנוי חוגג חמש שנים ומציג חוויה שהיא מעבר לאוכל

ק-פה האנוי בכיכר רבין חגג חמש שנים ואנחנו קיבלנו חוויה נהדרת. החל מהצ'ייסר המסתורי, הסלט של השפית שהגיעה במיוחד מוויאטנאם, הנודלס שלא התחנף והקינוח הבלתי נשכח. ועוד לא דיברנו על העיצוב והשירות

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 15/12/22 15:24 כא בכסלו התשפג

ק-פה האנוי חוגג חמש שנים ומציג חוויה שהיא מעבר לאוכל
ק-פה האנוי, צילום: שוקה

הדבר הראשון ששים אליו לב כשנכנסים לק-פה האנוי הוא דלתות הענק האדומות. הדלתות הן אמנם רק דלתות אבל מספרות הרבה על הדרך בה בוחרת המסעדה לארח את סועדיה. העיצוב במסעדה זה משהו שצריך לדבר עליו, בשעת הערב בה הגענו, אורות הניאון, הבר הפתוח, העמודים חשופי הבטון והרחוב התל אביבי שניבט מעבר לחלונות הזכוכית הענקיים נתנו תחושה נעימה מאוד אבל גם אוטנטית (וזה בלי להזכיר את הבר האסייתי המחתרתי שנמצא בקומת המרתף). השירות שקיבלנו, החל מהמארחת בכניסה ועד למלצר, שהיה מעולה ואדיב יצר פתיחה מצויינת וזה עוד לפני הביס הראשון.

סלט פומלה ועוף של השפית שהגיעה במיוחד מוויאטנאם

הגענו לק-פה האנוי לכבוד חגיגת יום הולדת 5 למסעדה. במסגרת החגיגות, הגיעה למשך שבוע השפית Vũ Thị Hà מהאנוי בווייטנאם והציגה מספר מנות ספישל יחד עם צוות המטבח המקומי שיוצעו לקהל הרחב במשך 4 ימי החגיגות. לשפית Ha יש יותר מ 30 שנה של ניסיון במטבח הווייטנאמי, מומחית קולינרית מטעם אגודת השפים של האנוי והשתתפה בתוכניות בישול מובילות בווייטנאם כשופטת. השפית הוויאטנאמית התבררה גם כאדם נחמד ואדיב במיוחד, כשבמשך דקות ארוכות שוחחה איתנו כשחברי לארוחה ניסה להיזכר במנה שאכל כשהיה בעצמו בוויאטנאם לפני כמה שנים. גם השגריר הוויאטנמי בישראל לקח חלק בחגיגות.

השגריר הוויאטנמי

השגריר הוויאטנמי צילום: שוקה

פתחנו את הארוחה עם צ'ייסר שכלל אשכולית אדומה, הצ'ייסר היה כל כך טעים וקליל מה שגרם לנו בין המנות להזמין אותו שוב ושוב. למנת פתיחה אכלנו את סלט הספיישל של השפית Ha, סלט של פומלה, כוסברה ורצועות של חזה עוף שהיה מנת פתיחה מצויינת שהתאימה מאוד לבירה הוויאטנמית (של מבשלות הרצל המקומית) שרק פתחה את התיאבון לקראת המשך הארוחה.

נודלס מעולה, משקה מסתורי וקינוח בלתי נשכח

בהמשך הארוחה, טעמנו עוד שלוש מנות, מנת הקארי עם חצילים ופטריות הייתה מעולה, עזת טעמים עם כוסברה וליים ונתנה תחושה מאוד אוטנטית. בעולם של מנות קארי זולות בל פינה, זו הייתה חוויה מרעננת. לעיקריות אכלנו שני מנות נודלס, אחת עם דג בטמפורה שהוגשה עם בוטנים וליים ואחד עם רצועות בקר, נענע ולמון גראס ברוטב פיקנטי שהיו פשוט נהדרות ומלאות בטעמים.

ק-פה האנוי

ק-פה האנוי צילום: שוקה

רק עכשיו כשאני כותב את השורות האלו אני פתאום נזכר שהקינוחים היו פרווה, בכל זאת מסעדה כשרה, כי כשישבנו במסעדה, שהוגשו לנו שני הקינוחים, כלל לא חשתי שמדובר בעצם בקינוח פרווה. הקינוחים אמנם לא היו אסייתים ומותאמים לחך המערבי אבל היו מאוד טעימים ובעיקר יצירתיים והיוו סיום מושלם לארוחה. הקרמו - שכבת שוקולד נימוח ועליו גושי קוקוס קלוי ואבקת שוקולד קקאו היה נהדר ולמרבה ההפתעה גם קליל, אבל אם כל הכבוד, מנת הסורבה בטעם יוגורט חמצמץ הייתה המנצחת הגדולה. סורבה היוגורט הקטיפתי היה כל כך פשוט, גביע עמוק מלא בקרם לבן עם קוביות בראוניז היה כל כך טעים שלא יכולנו להפסיק. בסיום הארוחה כמובן, שתינו עוד צ'ייסר אחרון של המשקה האדום והמסתורי.

מה כבר ביקשנו? מסעדה טובה וכשרה בלב תל אביב, מתאימה לבילוי זוגי או משפחתי. אז הנה, ק-פה האנוי עונה על זה בדיוק ובהצטיינות. השירות, העיצוב המרשים, האווירה וכמובן האוכל הטעים והמקורי הופכים את הבילוי במסעדה לחוויה נהדרת שהשאירה אצלנו טעם של עוד.

ק-פה האנוי - מלאכי ישראל 3, תל אביב. טלפון: 03-6771184

זמני פתיחה: ימים א'-ה' בין השעות 12:00-23:00 ובמוצאי שבת - כשעה לאחר צאת השבת עד 23:00.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן