גולשי כיפה ממליצים על המסעדה הכשרה הטובה ביותר

יצא לכם להגיע שוב ושוב לאותה מסעדה רק כי האוכל טעים? התלהבתם ממנות כשרות ומעוצבות? גולשי כיפה מדרגים את המסעדות הכשרות הטובות ביותר, וזאת ההזדמנות שלכם להמליץ על מקום שאהבתם ואולי גם לזכות בארוחה זוגית מתנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/22 13:51 יח בכסלו התשפג

גולשי כיפה ממליצים על המסעדה הכשרה הטובה ביותר
צילום: shutterstock

פרויקט האוכל של כיפה חוזר: אנינות הטעם של הלקוח הדתי עלתה רמה בשנים האחרונות, ועבורו, אוכל הוא לא רק הזדמנות לנטילת ידיים, ברכת המזון ועדכונים משפחתיים, אלא דרך לענג את החיך במיטב המטעמים העדכניים בסצנת האוכל הכשרה בישראל. 

ארוחה טובה במסעדה לא שמורה רק עבור אירועים מיוחדים, ולא פעם תוכלו למצוא את עצמכם יושבים במקום נחמד עם אוכל איכותי גם בלי תירוץ של יום הולדת או יום נישואין. מסעדות כשרות נפתחות בלי סוף, מככבות בוולט, ומוכיחות כי מגבלת הכשרות מעולם לא הייתה מינורית יותר. לא מעט סטיגמות נאמרו על מסעדות כשרות, האוכל בינוני, מתפשר ומוגבל, אך לא עוד, והעם היושב במדינת היהודים החמה והפקוקה רוצה לדעת איפה כדאי לו לשבת לצהריים. 

מסעדות כשרות

גם השנה, אנחנו מאפשרים לכם לבחור ולדרג את המסעדות הכשרות הכי טובות בכל רחבי הארץ, וזאת ההזדמנות שלכם לפרגן למקומות מוצלחים, שפים מוכשרים ומנות מעולות. בין המשתתפים תוגרל ארוחה זוגית במסעדה. 

כך תוכלו לבחור את המסעדות הכשרות הטובות ביותר 

בשלב הראשון, לחצו כאן והמליצו לנו על המסעדה הכשרה והטעימה בה ביליתם לאחרונה. בשלב השני נפרסם את שמות המסעדות ונבקש מכם להצביע ולדרג את המקומות המוצלחים ביותר, ומי יודע אולי גם תזכו בארוחה זוגית מתנה. עד אז, בתאבון לכולם. 

בואו להמליץ על המסעדה האהובה עליכם

המסעדות המומלצות לשנת 2021