זוכת התואר המסעדה הכשרה הטובה ביותר של גולשי כיפה מצטרפת לוולט

מבודדים או סתם אוהבים להישאר בבית? מסעדת "משה שגב", הכשרה של השף האהוב בנתניה, נכנסת לראשונה לשירות המשלוחים של וולט  עם כל המנות האהובות של השף במשלוח עד הבית 

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/22 15:03 יא באדר ב'

זוכת התואר המסעדה הכשרה הטובה ביותר של גולשי כיפה מצטרפת לוולט
צילום: אסף קרלה

המסעדה האהובה, "משה שגב" הכשרה הממוקמת בנתניה, נכנסת לראשונה לשירות המשלוחים של וולט שיביא את המנות האהובות של השף אליכם לסלון. שירות המשלוחים מגיע לכל אזורי נתניה, אבן יהודה, אבן יהודה ובית יצחק. 

כזכור, לאחרונה יצאנו למבצע הקולנירי הגדול של המגזר, וקראנו לכם, גולשי כיפה, לבחור את המסעדות הכשרות הטובות ביותר. אנינות הטעם של הלקוח הדתי עלתה רמה בשנים האחרונות, ועבורו, אוכל הוא לא רק הזדמנות לנטילת ידיים, ברכת המזון ועדכונים משפחתיים, אלא דרך לענג את החיך במיטב המטעמים העדכניים בסצנת האוכל הכשרה בישראל. 

צילום: אסף קרלה

אחרי שבוע של הצבעות, עשרות אלפי משתתפים בחרו את שלל המסעדות הטובות והכשרות שיש למדינת היהודים להציע לנו. הפודיז' הסרוגים, חובבי האוכל ומעריכי הקולינריה, המליצו על המקומות הטובים ביותר בכל הארץ, וביניהם נבחרה גם מסעדת משה שגב הכשרה בנתניה. 

משה שגב בנתניה: תפריט כשר שלא מתפשר 

המסעדה הכשרה של שגב משה באזור התעשייה הדרומי בנתניה עושה כבוד למטבח הישראלי. כך תוכלו למצוא בתפריט שלל מנות ראשונות המונחות במרכז השולחן, כאשר במקום הפיתות והסלטים המסורתיים, יוגשו מנות גורמה כשרות ויצירתיות כמו חלה של שבת לצד עגבניות מגוררות ושמן זית או קציצות דגים על רוטב טחינה ועוד.