אחרי תל אביב וירושלים וולט בדרך לכבוש עיר נוספת

אחרי שהגיעו לעשרות ערים ברחבי ישראל, אך מאז תחילת השנה טרם התרחבה, ענקית המשלוחים מגיעה לעיר חדשה: חדרה. התושבים יהנו ממסעדות ועסקים רבים שישתפו פעולה עם Wolt

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/02/22 18:11 יב באדר א'

אחרי תל אביב וירושלים וולט בדרך לכבוש עיר נוספת
שליחי וולט בתל אביב, ממשיכים לחדרה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

צובעים את חדרה בכחול: Wolt ישראל תחל את פעילותה בחדרה והסביבה כבר ביום שלישי הקרוב, עם עשרות מסעדות וצפי לאלפי לקוחות חדשים. זוהי ההתרחבות הראשונה של פלטפורמת המשלוחים הפינית בישראל מאז תחילת 2022. 

בין עשרות המסעדות החדרתיות מהן תוכלו להזמין משלוח עד הבית נמצאות גם: סמי בכיכר, בורגר לג׳דנס, סושי יאשי, קפה סואנו, קפה פיינברג, בורגר סאלון. פריסת המסעדות מגיעה גם לגן שמואל, שם נמצאות בין היתר קפה קפה, וניליה ופסטה בסטה. פעילות Wolt בעיר צפויה לקצר משמעותית את זמני השילוח ואת מגוון המסעדות מהן ניתן להזמין אוכל עד הבית.

אזורי הפעילות הראשוני יכלול את כלל העיר חדרה, בין היתר את גבעת אולגה, שכונות הפארק, האוצר, בית אליעזר, ברנדייס, ניסן ועין הים. השקת פעילות Wolt בעיר נעשית בשיתוף העירייה והעסקים המקומיים בחדרה, בתהליך כניסה שייטיב עם העסקים החדרתיים ועם תושבי העיר. 

חברת Wolt החלה את פעילותה בתל אביב בנובמבר 2018, וכעת פועלת בכ-35 יישובים ברחבי המדינה כולל ירושלים, הרצליה, ראשון לציון, פתח תקווה, השרון, אשדוד, באר שבע ונתניה. כ-3,000 עסקים שותפים היום בפלטפורמת Wolt, כשבנוסף למסעדות הצטרפו בשנה האחרונה מאות עסקי ריטייל בתחומי הפארם, סופר, מעדניות, מאפיות, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד. 

ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים אמר: "כניסת וולט תאיץ את התנועה הכלכלית בעיר, מה שהביא אותנו כעירייה לתמוך ולברך על המהלך. תושבי חדרה יהנו כעת ממה שנהנים בערים רבות בישראל ובעולם, שירות שילוח מהיר ויעיל עם יכולות טכנולוגיות גבוהות וסטנדרט שירות. נמשיך לפתח את כלכלת העיר ולהביא לתושבים את השירותים המתקדמים ביותר שנהנים ממנה בכל הערים הגדולות האחרות".

מנכ״לית Wolt ישראל, ליאור אשכול הוסיפה: "אנחנו בוולט מצפים ומתרגשים להצפין לחדרה ולאפשר לתושבים ליהנות ממגוון המסעדות בעיר, במשלוח מהיר ובשירות מעולה, עד הבית. אנחנו מודים לעירייה ולעסקים המקומיים על קבלת הפנים החמה ומתכוונים לעבוד קשה כדי לספק לחדרתיים את השירות המעולה שמגיע להם ואת חוויית הצריכה המתקדמת של Wolt".