גולשי כיפה ממליצים: זאת המסעדה הכשרה הטובה ביותר

התלהבתם ממסעדה כשרה? יצא לכם לאכול עשרים פעם באותה מסעדה רק כי היא טובה? גולשי כיפה מדרגים את המסעדות הכשרות הטובות ביותר, וזאת ההזדמנות שלכם להמליץ על מסעדה שאהבתם

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/21 17:34 י בטבת התשפב

גולשי כיפה ממליצים: זאת המסעדה הכשרה הטובה ביותר
מסעדה , צילום: pexels (Ella Olsson)

לאכול במסעדה זה לא כמו פעם, אם בעבר הרחוק מדובר היה באירוע משפחתי, זוגי, חד פעמי, שמציין אירוע מיוחד, היום ארוחה במסעדה היא דבר טריוויאלי שקורה אחת לשבוע, ואם בעבר עצם הישיבה יחד במסעדה היתה עיקר הבילוי, מה שגרם לנו להתפשר על תפוחי אדמה זהובים כמנת פתיחה וסטייק פרגית כעיקרית. המצב השתנה. 

מסעדות כשרות

אנינות הטעם של הלקוח הדתי עלתה רמה, והוא כבר לא בקטע של העיקר לשבת לאכול, הוא רוצה לדעת מה הוא אוכל, כמה זה טעים , מי המליץ והשאלה החשובה ביותר האם זה כשר.  לא מעט סטיגמות נאמרו על מסעדות כשרות, האוכל בינוני, מתפשר ומוגבל, אך לא עוד. לאחרונה תופעת המסעדות הכשרות והאיכותיות הולכת ותופסת תאוצה. מסעדות כשרות צצות חדשות לבקרים במרכזי הערים ובישובים מרוחקים. והסיפורים שיוצאים מהמסעדות המדוברות נישאים למרחקים. והעם היושב בבית רוצה לדעת איפה הכי כשר וטעים לאכול. 

אתר כיפה בשילוב גולשי האתר בוחרים את המסעדות הכשרות הטובות ביותר, וזה המקום שלכם דתיים נהנתניים לספר לנו על המסעדה הכשרה הטובה ביותר שאכלתם בה. 

איך עושים את זה?

לחצו כאן  המליצו לנו על מסעדה כשרה וטעימה שאכלתם בה, ואבל רק אם באמת אתם יכולים להתחייב שזאת המסעדה הכשרה הטובה ביותר.

בתיאבון