המרקים שיעזרו לכם לעבור את הסופה בשלום

החורף מכה בעוז, הרוחות שורקות מבעד לחלונות והגשם יורד ללא הפוגה. מזון חם ומנחם מסייע לתחושה חמימה, קבלו את המתכונים שיעזרו לכם לעבור את הסופה בנעימים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/21 14:21 יח בטבת התשפב

המרקים שיעזרו לכם לעבור את הסופה בשלום
צילום: shutterstock

הסופה "כרמל" שהגיעה לאזורנו בתחילת השבוע הביאה מזג אוויר חריג, כאשר השמיים הניבו משקעים רבים, סופות רעמים ואפילו עשרות סנטימטרים של שלג ירדו באתר החרמון, שיפתח למבקרים בסוף השבוע. לכן, כדי להתאים את המטבח לאווירה החורפית, אלו המרקים שיחממו לכם את המטבח וגם את הבטן עם טעמים ונינוחות עדינים. 

מרק בצל בתוך לחם 

כל מרק בעולם, טעים ככל שיהיה, ראוי שיארח פחמימה לצידו. לכן, כמה גאונות יש במנה הזו, שמשלבת פחמימה איכותית יחד עם הקערה. שימו לב, המנה דורשת הכנה מראש, ורצוי להשקיע בכיכר לחם איכותית בשביל הטעמים החזקים. 

מרק בצל בתוך הלחם

מרק בצל בתוך הלחם צילום: שני הלוי

מרק דלעת כתום

כל בת שירות יודעת להכין מרק כתום, אבל כאן מדובר בשדרוג, מרק בניחוח אסייאתי, שדורש קצת יותר מאמץ מבטטות וגזר. יש בו מרכיבים ייחודים, כמו נבטים ואפילו סלרי קצוץ. לחובבי החריף שבינינו, אפשר לפרגן גם בטבעות צ'ילי אדום. 

צילום: shutterstock

מרק אדום על בסיס סלק

המתכון הבא צבעוני במיוחד, ומיועד למשקיעים וחובבי טעמים ייחודיים. חשוב להשקיע בירקות איכותיים, כדאי להצטייד לפני כן באבקה של הרבלייף, ואפילו להתפנק בשמנת חמוצה. גם הערכים התזונתיים מפנקים, כאשר במנה אחת יש רק 239 קלוריות. 

מרק אדום

מרק אדום צילום: דן פרץ