חברותיה של נעמה בהלם: רק לפני כמה ימים חגגנו לה יום הולדת

חברתה של נעמה הנקין, שהכירה אותה בפורום ב"כיפה" מספרת על המפגש האחרון: "היא החליטה שבא לה יום הולדת וזרמנו עם זה. לא האמנו שזו תהיה הפגישה האחרונה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/10/15 23:55 יח בתשרי התשעו

חברותיה של נעמה בהלם: רק לפני כמה ימים חגגנו לה יום הולדת
הצלה יו"ש, צילום: הצלה יו"ש

"רק לפני כמה ימים חגגנו לנעמה יום הולדת 30 בבית קפה. לא האמנו שזו תהיה הפגישה האחרונה", משחזרת בשיחה עם 'כיפה' חברתה של נעמה הנקין שנרצחה בפיגוע הירי בשומרון.

החברה שביקשה להישאר בעילום שם, ומסתפקת בכינוי 'כגפן', בו היא מוכרת ככמנהלת פורום הורים ופעוטות ב'כיפה', מספרת כי היא מכירה את נעמה זה קרוב לתשע שנים במסגרת פורומים שונים. "אני מכירה את נעמה תשע שנים כי יש לנו בנים שנולדו באותו הזמן. היא בעולם הפורומים מאז שהיא בת נוער, ואת איתם הכירה באחד הפורומים ב'כיפה'".

"לפני כמה שבועות עשינו לה יום הולדת. היא החליטה שבא לה יום הולדת וזרמנו על זה. התכנסנו עשר חברות בבית קפה במודיעין וחגגנו את יום ההולדת שלה. אחד הדברים שאפיינו את המסיבה היה שאלו היו אנשים שהיא הכירה מכל מני מקומות, ואנחנו לא הכרנו אחת את השניה. היו שם חרדיות, דתיות לאומיות. היא הסתדרה עם כולם. במסיבה כל אחת פירגנה איזה פרוייקט עיצובי שלה הכי אהבנו".

"היא היתה מאד צעירה, אבל בוגרת מאד. הגיל לא שיחק אצלה תפקיד והיו לה חברות בטווח גילאים רחב. אני למשל מבוגרת ממנה בעשור וחצי אבל אנחנו חברות", היא מספרת. "היא היתה אם מסורה לבניה. דאגה שכל אחד יקבל את מה שהוא צריך והתאמצה בשביל זה. הצעיר ביותר, בן 8 חודשים , היה על הידיים שלה המון כי היה תינוק רגיש במיוחד. היה צריך ידיים, אז היא נתנה לו. גם ההודעות שלה בפורום שיקפו בגרות מפתיעה והיה כיף לחוות יחד איתה את שלבי ההורות שלה , את תכנון הבית בנריה, את השלבים של ההתפתחות המקצועית שלה. נעמה השקיעה הרבה מחשבה במציאת האיזון בין צרכי הילדים והבית ובין העסק הפעיל שלה שניהלה מביתה".

בפורומים ב'כיפה' קיבלו באופן קשה ביותר את הידיעה על רציחתה של נעמה, שהייתה כאמור פעילה ידועה בפורומים השונים. "באופן אישי היא עזרה המון בפן המקצועי בהתכתבויות אישיות. כל כך מוכשרת והמשפחה שלה נשמעה תמיד כה מושלמת ומיוחדת", כתבה גולשת ואחרת הוסיפה: "אי אפשר לעצור את הדמעות. ברגע שנכנסתי לעמוד בפייסבוק, וראיתי "סטודיו המעבדה" האסימון נפל ונכנסתי לפה. איך הלב כואב. זה פשוט לא נתפס. שהקב"ה ישמור על הילדים שלהם ויזכה אותם לחיים טובים".