מכתב האלמנות: קבלו עליכם שבת של אהבת חינם

אלמנות ארבעת הנרצחים בטבח בבית הכנסת פרסמו מכתב בו ביקשו מהציבור לקבל על עצמם בשבת הקרובה יום של אהבת חינם. "ויהיה בזה עילוי נשמה גדולה לנשמותיהם של אבות משפחותינו שנטבחו על קדושת השם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/11/14 16:29 כז בחשון התשעה

מכתב האלמנות: קבלו עליכם שבת של אהבת חינם
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יומיים בלבד לאחר הפיגוע הרצחני בו נטבחו ארבעה מתפללים בבית הכנסת 'קהילת בני תורה' בשכונת הר נוף בירושלים, וכן השוטר הדרוזי זעדן סייף, פרסמו היום (ה') ארבע האלמנות הטריות מכתב לציבור בו קראו להקדיש את השבת הקרובה, פרשת תולדות, לעילוי נשמת בעליהן שנרצחו.

במכתב, בו חתומות חיה לוין, ברינא גולדברג, יעקבה קופינסקי ובשי טברסקי, הן כותבות, "מתוך הלבבות השבורים והמתמוססים בדמעות על שפך דם הקדושים - ראשי משפחותינו הי"ד, פונים אנו אל אחינו כל בית ישראל בכל אתר ואתר", כתבו האלמנות. “הבה נתאחד כולנו להרבות עלינו רחמי שמים ונקבל על עצמנו להרבות אהבה ואחווה, בין איש לרעהו, בין ציבור לציבור ובין עדה לעדה".

"בקשתנו", ממשיכות האלמנות וכותבות. “שכל אחד ואחד ישתדל לקבל על עצמו בערב שבת קודש פרשת תולדות לקדש את יום השבת (ערב ראש חודש כסלו) ליום של אהבת חינם, יום בו נמנע מדיבורי פירוד מחלוקת, לשון הרע ורכילות".

"ויהיה בזה עילוי נשמה גדול לנשמותיהם של אבות משפחותינו שנטבחו על קדושת שמו יתברך", מוסיפות האלמנות. “ישקיף ה' ממרום, יראה את עניינו וימחה את דמעותינו ויאמר די לצרותינו, ונזכה לחזות בביאת משיח צדקנו במהרה בימנו אמן ואמן!”, הן חותמות.