תכשירים טבעיים לטיפול בנשים וגברים בגילאי הפריון, עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד

חברת You מייבאת תכשירים טבעיים המיועדים בין היתר לטיפול בבעיות פוריות, הנקה, ביוץ, און ועוד, המותאמים לציבור הדתי והחרדי וכשרים בהכשר הבד"ץ. לכל התכשירים אחוזי הצלחה של לפחות 80%

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/17 10:36 ח באב התשעז

תכשירים טבעיים לטיפול בנשים וגברים בגילאי הפריון, עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד
מוצרי you, צילום: יח"צ

חברת You עוסקת ביבוא ייצור ושיווק מוצרי בריאות טבעיים ברמה הגבוהה ביותר של איכות ויעילות. 

מוצרי החברה מסייעים לגוף באופן כללי, כמו המוצר "וונדר", המסייע לזירוז איחוי והחלמה משברים וניתוחים, או המוצר "וונדרפלקס" המטפל בדלקות וכאבי פרקים. אבל עיקר המוצרים פונים לנשים וגברים ונותנים מענה ופתרון בנושא פריון ובשאר האתגרים העומדים בפני נשים וגברים בגילאי הפריון כגון: הנקה, מחזור, ביוץ, שחלות, און וכדו'.

הרכיבים צמחיים וטבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים ומלאכותיים. הליך הייצור נעשה תוך שמירה מדוקדקת על סביבה נקייה. התכשירים המשווקים לציבור, הם התכשירים שצלחו במבדקים את שמונים אחוזי ההצלחה ביעילותם. אלו שלא צלחו אחוז הצלחה זה לא יוצרו ואינם משווקים.

סדרת you נבנתה במשך כשלוש שנים בתיאום מלא ורציף עם גדולי המומחים בתחום צמחי המרפא ומחשבה רבה הושקעה בבחירת הצמחים לכל תכשיר ובלמידת הכמויות, הריכוז והמינון הנכון. 

בנוסף, מאחר והחברה פונה גם לציבור החרדי והדתי, היא נמצאת בקשר עם רבנים על מנת להבין את הצרכים של ציבורים אלו.

החברה נוקטת באמצעים נוספים כדי לפנות לציבור שומר המצוות. למשל, אריזות המוצרים נראות חיצונית אותו הדבר ממש וכתחליף לשם המוצר יש קוד דו ספרתי בלבד, שמציין את תפקידו של המוצר. היתרון הוא שייעודו של התכשיר אינו מפורט עליו כדי ליצור דיסקרטיות. כל המוצרים בסדרה הם בהכשרת הבד"ץ, וגם אתר האינטרנט של החברה מותאם לציבור הדתי.

הרב אברהם מרדכי ארליך העומד בראש חברת You, עסק בחינוך במשך 22 שנה. לפני 18 שנה הקים הרב ארליך את החברה. הרב מספר: "הייחודיות שלנו אינה בכמות המוצרים, אלא באיכותם ויעילותם. הם משווקים וניתנים להשגה כמעט בכל נקודה בארץ ואף בחו"ל יש להם ביקוש, ללא קמפיינים פרסומיים מושקעים, אלא הודות לעובדה שהם פשוט עובדים.זו ההוכחה הטובה ביותר לאמון הציבור במוצרינו. הסיפוק, ההנאה וההתרגשות הגדולה ביותר מבחינתנו הם מכתבי התודה והטלפונים המרגשים שמגיעים לשירות הלקוחות".

 

לפניות ושאלות: הרב אברהם ארליך, 052-7617887, aaa7887@gmail.com  

לאתר החברה: www.you4you.co.il