תלמידי "אור עציון" יוצאים להגנת הרב דרוקמן

קבוצת תלמידים מישיבת "אור עציון" יוצאת להגנת הרב חיים דרוקמן, לאור התנהלותו בפרשת הרב מוטי אלון: "בואו לדבר איתו במקום לרטון בפייסבוק ובתקשורת"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 31/12/13 18:31 כח בטבת התשעד

תלמידי "אור עציון" יוצאים להגנת הרב דרוקמן
יחצ, צילום: יחצ

כשבוע אחר פרסום גזר דינו של הרב מוטי אלון והתמיכה בו על ידי הרב חיים דרוקמן, יוצאים חלק מתלמידי ישיבת אור עציון למאבק על שמה של הישיבה.

"אנחנו, תלמידים מישיבת אור עציון, שתקנו עד עכשיו, אך בזמן האחרון אנחנו עדים לתופעה מכוערת - ועל כך לא נשתוק", כותבים התלמידים, "מדוע אתם מערבים את תלמידי הישיבה, האם תלמידי הישיבה הם אלה שהחליטו על קיום השיעור של הרב אלון?“.

במכתב טוענים התלמידים כי הם ”מבינים שיש אנשים שלא מקבלים את ההחלטה של מורנו הרב דרוקמן שליט"א, אבל אם יש לכם טענות אליו, בואו אליו בצורה מכובדת ותשאלו אותו. אל תוציאו את הכעס ואי ההבנה שלכם על הישיבה“. עוד הם ציינו כי הם הגיעו לישיבה ”כדי ללמוד תורה ולא בשביל להביע דעות פוליטיות בכל נושא שהוא או בשביל להכניס את הראש במחלוקות בין רבנים (שכולם גדולים), כמו זאת שמדוברת עכשיו. זה לא התפקיד שלנו. תנו לנו ללמוד בשקט".

תלמידי ”אור עציון“ פנו בנוסף גם אל בוגרי הישיבה וכתבו כי הם "יודעים שישנם בוגרים שמדי פעם צצים בתקשורת ואולי מציירים מצב עגום ביחס בין ראש הישיבה לבוגריה. אבל דעו לכם, שתלמדי הישיבה אגודים ומלוכדים מאחורי הרב, גם אם לא בדעה, אזי באהבה ובהערכה. אל תפנו את עורפכם לאדם שחינך אתכם ושהקדיש כל כך הרבה זמן וכח בשביל לתת לכם ולנו מאותו חינוך מרומם. אל תהיו כפויי טובה".

”המסקנה שעולה לנו בתור תלמידים שמכירים את הרב היא שהאנשים הכותבים את כל המאמרים האלה בתקשורת הם במקרה הטוב לא מכירים את הרב דרוקמן ובמקרה הפחות טוב מזלזלים בו", נכתב, "האם אתם באמת חושבים שכמה לייקים בפייסבוק או מכתבים ל"מקור ראשון" ישנו את החלטת הרב דרוקמן שליט"א? אתם עד כדי כך משפילים אותו שאתם חושבים שהוא מונע מרייטינג או דעת קהל? הרב דרוקמן שליט"א הוא אדם שדבק באמת שלו, לפי מה שהוא מכיר ומבין, ללא פשרו".

”אנחנו מבינים שלא הכל מקובל על כולם, אבל אנחנו תלמידיו, ואנחנו מוקירים אותו ואת פועלו. אתם באמת רוצים להבין למה הוא החליט כך או אחרת? בואו אליו, ואל תצעקו בעמודי העיתונות או דפי הפייסבוק. זה לא מרשים, לא אותנו ולא את הרב", סיכמו התלמידים במכתבם.

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il