"אחת הילדות שאני מטפלת בה, עברה תהליך מדהים ובעז"ה אני מאמינה בה שהיא תגיע רחוק!"

מוראל מתנדבת באלוט"ף בראשון לציון, מעון יום שיקומי של אלו"ט. היא רצתה לשרת במקום מאתגר ומספק וזה בדיוק מה שהיא חווה שם. היא אוהבת את העבודה הפרטנית עם הילדים ומקווה שתעסוק בתחום בעתיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/17 16:47 כד בחשון התשעח

"אחת הילדות שאני מטפלת בה, עברה תהליך מדהים ובעז"ה אני מאמינה בה שהיא תגיע רחוק!"
בנות השירות באלוט"ף , צילום: אלו"טף

מוראל אבני סרוסי מתנדבת באלוט"ף בראשון לציון, זהו מעון יום שיקומי של אלו"ט, לילדים עם אוטיזם. מוראל מתנדבת בעמותת "בת עמי".

למה בחרת במקום השירות שלך?

"רציתי לעשות שרות במקום מאתגר, משמעותי ומספק. אלוט"ף, גן של ילדים עם צרכים מיוחדים וילדים עם אוטיזם, זה בדיוק המקום. העבודה קשה, אינטנסיבית ויחד עם זאת משמעותית, מספקת ומלמדת המון.

תארי לנו את יום ההתנדבות שלך

העבודה מתחילה בסביבות 7:30 בבוקר. הצוות המקצועי כולל את המנהלת, שתי גננות, מנתחות התנהגות, עובדת סוציאלית, פסיכולוגית, מרפאה בעיסוק וקלינאיות תקשורת.

מה הכי אהוב עלייך בהתנדבות ומה לא כל כך?

אני הכי אוהבת את העבודה הפרטנית המדהימה עם הילדים. ללמד אותם את הפעולות היום יומיות. מהפעולה שניראת לנו הכי קלה ומובנת מאליה, ועד הדרך לתקשר עם הסביבה. כל זה כדי שיהיה לילדים ולמשפחתם יותר קל בהמשך. בהתחלה היה לי קצת קשה עם החלפת החיתולים, אבל מהר מאוד התרגלתי.

בנות השירות באלוט"ף

בנות השירות באלוט"ף צילום: אלו"טף

האם השירות שבחרת ישפיע על העתיד שלך?

בעז"ה אני רוצה לעסוק בתחום בעתיד. אני חושבת על לימודי ריפוי בעיסוק או קלינאות תקשורת.

חוויה מיוחדת מהשירות?

אחת הילדות שאני מטפלת בה, הייתה בתחילת השנה בעיקר בתוך הבועה של עצמה. לא תקשרה עם הסביבה, לא יצרה קשר עין, שיחקה רק לבד ונרתעה מאוד כשניסו לתקשר איתה. היום היא כבר יוצרת קשרים עם חברים מהגן, מודעת לסביבה, יודעת מתי נחוץ קשר עין וחוקרת את העולם ללא רתיעה. היא עברה תהליך מדהים ובעז"ה אני מאמינה בה שהיא תגיע רחוק!