עשה היסטוריה: השיא ששבר הזוכה בנינג'ה ישראל

בגמר הדרמטי של נינג'ה ישראל הוכתר המנצח - יוגב מלכה, שלא רק קטף את מדליית הזהב אלא גם השווה את השיא העולמי ואף שבר את השיא של זוכה העונה הקודמת

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 07:45 יג בניסן התשפג

עשה היסטוריה: השיא ששבר הזוכה בנינג'ה ישראל
שניאור שמח, המקום השני בגמר, צילום: עודד קרני

יוגב מלכה השווה את שיא העולם על המידוריאמה: אתמול בערב (ב') התקיים הגמר של העונה החמישית ב"נינג'ה ישראל". יוגב מלכה, המנצח הגדול של העונה שטיפס את המידוריאמה ב-22 שניות בלבד, השווה את השיא העולמי - והתמקם בראש טבלת המידוריאמה העולמית בכל הזמנים, ביחד עם רנה קסלי הגרמני. מלכה אף הוכתר כנינג'ה ה- 20 בעולם.

שבר את השיא של יובל שמלא

אחרי גמר דרמטי מלא בשיאים, שבסופו שני פיינליסטים הגיעו למידוריאמה - יוגב מלכה והמתמודד הצעיר שניאור שמח - הוכתר מלכה כמנצח עונה 5 של נינג'ה ישראל, וקטף את מדליית הזהב. הוא זכה גם ברכב וברבע מיליון שקלים.

יוגב מלכה, נינג

יוגב מלכה, נינג'ה ישראל צילום: עודד קרני

עבור יוגב זו סגירת מעגל עם המידוריאמה לאחר שבעונה שעברה פספס את הזכייה כשעשה את המידוריאמה ב-3 שניות יותר מיובל שמלא שזכה. שמלא טיפס את המידוריאמה בעונה הקודמת ב-26 שניות, יוגב עשה זאת השנה ב-22 שניות בלבד. 

המקום השני - שניאור שמח

תגלית העונה, שניאור שמח, בן ה-16 בלבד, קטף בגמר הראשון שלו אי פעם בתוכנית את מדליית הכסף לאחר שגם הוא הגיע להישג ברמה בינלאומית כשהצליח לטפס את המידוריאמה בפחות מ- 30 שניות. הוא המתמודד הצעיר ביותר בעולם שעושה זאת. במדלית הארד זכה שיר שרים בן ה-17. גם לשיר זוהי עונתו הראשונה בתכנית.

שניאור שמח, מקום שני בנינג

שניאור שמח, מקום שני בנינג'ה ישראל צילום: עודד קרני