היסטוריה בנינג'ה ישראל: המתמודד הצעיר ביותר העפיל לגמר הגדול

בתוכנית ששודרה הערב ב"נינג'ה ישראל" נרשמה היסטוריה מקומית כאשר המתמודד שניאור שמח בן ה-16 הפך למתמודד הצעיר ביותר שעלה לגמר הגדול של התוכנית

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/23 23:21 יח באדר התשפג

היסטוריה בנינג'ה ישראל: המתמודד הצעיר ביותר העפיל לגמר הגדול
שניאור שמח, המתמודד הצעיר ביותר בגמר , צילום: עודד קרני

העולם שייך לצעירים: בתוכנית נינג'ה ישראל ששודרה הערב (ש') נרשה היסטוריה קטנה כאשר המתמודד שניאור שמח העפיל לגמר והפך למתמודד הצעיר ביותר שעשה זאת עד היום. שמח, בן 16 בלבד, הצליח לנצח את הדו קרב המכריע וללחוץ על הבאזר, מה שהעניק לו מקום בגמר.

לאחר ההישג הענק וכשזיקוקים נדלקים מאחוריו, הפרגונים של צוות השדרים והשופטים לא איחרו להגיע. שדרנית התוכנית רותם סלע, אמרה לאחר ההעפלה המדהימה כי "המידוריאמה פוחדת ממך" ושופט התחרות וזוכה העבר יובל שמלה אמר לשניאור כי "אני צופה לך עוד שנים רבות בתוכנית, רק תמשיך ככה.

חזן ובוגר ישיבה תיכונית: המתמודד המפתיע בנינג'ה ישראל

כאמור, אחד המתמודדים העונה הוא יעקב שפיזדה, צעיר ירושלמי בן 26, עוסק בחזנות, בוגר הישיבה התיכונית במצפה יריחו, שהגיע לניסיון נוסף לזכות בתואר הנכסף, זאת לאחר שנכשל בהתמודדות כבר ב-2019. 

צילום: צילום מסך קשת 12

"אני חוזר להזדמנות שניה אחרי נפילה מפתיעה", הוא אומר בהצצה לפרק שישודר הערב, "זה היה כואב כי וואלה, זה היה משהו חשוב לי שממש רציתי. הנה, ההפתעה וההזדמנות שנתתם פתחה לי את העיניים ואמרתי לעצמי: יאללה רוץ". לא רוצים להלחיץ כמובן, אבל אם יש שני דוסים חמודים על המסך, ואם סיון פרל, הנינג'ה-חצאית הראשונה פנויה, אנחנו לגמרי בעד שידוך וגם חתונה. 

 


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368