הצצה "הולך להיות כיף": הדו קרב המאתגר של הדוסינינג'ה

במסגרת חצי הגמר של התכנית, שיתף המתמודד אלי רוט בתחושותיו לקראת הדו קרב מול חבר "הכנופיה", אור המשולם: "יהיה קרב ראוי ונחמד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/23 12:37 יז באדר התשפג

"הולך להיות כיף": הדו קרב המאתגר של הדוסינינג'ה
צילום: צילום מסך קשת 12

התכנית נינג'ה ישראל החלה השנה במתכונת קצת אחרת, כשהפעם המתמודדים מתחרים זה מול זה בקונספט של דו-קרב. בעונה הזו כבר הופיע מתמודד דתי, שעזב את הכדורגל בגלל שמירת השבת והגיע לתחום הנינג'ה, מתמודדות דתייה שעלתה בפעם הראשונה למסלול עם חצאית וחזן בוגר ישיבה תיכונית. אחד המתמודדים הבולטים העונה הוא אלי רוט, שכבר הופיע בנינג'ה ישראל פעמיים וקיבל את התואר "דוסינינג'ה".

במסגרת חצי הגמר של התכנית, יתמודד אלי רוט הותיק בדו קרב מול חבר "הכנופיה", אור המשולם בפרק שישודר במוצאי שבת הקרוב. "דם צעיר, דם חדש, דם טרי ורענן, הולך להיות כיף, יהיה קרב ראוי ונחמד", שיתף רוט בחיוך בתחושותיו לקראת הקרב.

חזן ובוגר ישיבה תיכונית: המתמודד המפתיע בנינג'ה ישראל

כאמור, אחד המתמודדים העונה הוא יעקב שפיזדה, צעיר ירושלמי בן 26, עוסק בחזנות, בוגר הישיבה התיכונית במצפה יריחו, שהגיע לניסיון נוסף לזכות בתואר הנכסף, זאת לאחר שנכשל בהתמודדות כבר ב-2019. 

צילום: צילום מסך קשת 12

"אני חוזר להזדמנות שניה אחרי נפילה מפתיעה", הוא אומר בהצצה לפרק שישודר הערב, "זה היה כואב כי וואלה, זה היה משהו חשוב לי שממש רציתי. הנה, ההפתעה וההזדמנות שנתתם פתחה לי את העיניים ואמרתי לעצמי: יאללה רוץ". לא רוצים להלחיץ כמובן, אבל אם יש שני דוסים חמודים על המסך, ואם סיון פרל, הנינג'ה-חצאית הראשונה פנויה, אנחנו לגמרי בעד שידוך וגם חתונה. 

נינג'ה ישראל | קשת 12 | מוצאי שבת אחרי החדשות