מירי מיכאלי נפרדת עם מחווה לזמר המפורסם: "השאיר לנו פסקול"

אשת התקשורת הגישה הבוקר את התכנית האחרונה שלה והקדישה לזכרו של צביקה פיק, את שירו המפורסם: "הרגע הכי קשה שלי בשנה הזאת היה כשאיבדתי חבר יקר, אדם שידע שלפעמים חלומות מתגשמים"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 04/01/23 21:24 יא בטבת התשפג

מירי מיכאלי נפרדת עם מחווה לזמר המפורסם: "השאיר לנו פסקול"
מירי מיכאלי , צילום: ללא

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי הגישה בשנה האחרונה את תכנית הבוקר של רשת 13, "העולם הבוקר", לצד צביקה הדר ורותם ישראל. לאחרונה נודע כי בהנהלת הערוץ החליטו להחליף את שלושת המנחים ולהביא במקומם את גאולה אבן. הבוקר (ד') הגישה מיכאלי את התכנית האחרונה וניצלה את הבמה כדי להיפרד מהצופים ומחברה שאיבדה בשנה האחרונה, הזמר והיוצר צביקה פיק, ושרה לזכרו יחד עם להקת שלווה את שירו המפורסם: "מעלה מעלה".

"כשאתם קמים בבוקר תגידו תודה על כל טעות של אתמול"

עם סיום התכנית, פנתה מיכאלי לצופים ואמרה בהתרגשות: "צופות וצופים יקרים שלי. כל בוקר הוא בריאת עולם קטנה. העולם עושה ריסטארט, השמש חוזרת לעוד יום עבודה, והזדמנויות חדשות ומדהימות זורחות איתה. לכל אחד ואחת מאיתנו יש תקופות שהן לילות, אבל לכל אחד מאיתנו יגיע בוקר של התחלה חדשה. אף פעם אל תשכחו את זה. אז תעזו, תחלמו, תנסו דברים חדשים. כשאתם קמים בבוקר תגידו תודה על כל טעות של אתמול, כי היא אחרי הכל זכות גדולה שתהפוך להיות התיקון שלכם מחר. וככה, ורק ככה, אנחנו הופכים להיות אנשים עם יותר קרני שמש שמאירות את הנשמה שלנו".

צביקה פיק

צביקה פיק צילום: אורטל דהן

"הרגע הכי קשה שלי בשנה הזאת היה כשאיבדתי את צביקה פיק"

בסוף דבריה, שיתפה מיכאלי על הרגע הקשה שלה בשנה האחרונה בו נפרדה מהזמר והיוצר, צביקה פיק. "הרגע הכי קשה שלי בשנה הזאת היה כשאיבדתי חבר יקר, את צביקה פיק. אדם שידע שלפעמים חלומות מתגשמים, אבל שלחלום חלומות חייבים כל בוקר מחדש. בלי חשבון, בלי ייאוש, בלי להקשיב למה שאומרים בחוץ. אנחנו לא נפרדים מצביקה, כי הוא השאיר לנו פסקול. תשאירו גם אתם פסקול על החיים האלה, זה בידיים שלכם".