מירי מיכאלי נפרדת: "סליחה צביקה שלי שלא הספקתי"

מגישת הטלוויזיה הגיבה למותו הפתאומי של אחד מוותיקי הזמר בארץ, וסיפרה כי השניים היו אמורים להיפגש, פגישה שכבר לא תתקיים: "הייתי דוחה הכל. ואמרת שהיה לך מה לספר ועכשיו לעולם לא אדע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 17:26 יז באב התשפב

מירי מיכאלי נפרדת: "סליחה צביקה שלי שלא הספקתי"
מירי מיכאלי , צילום: ללא

הלם בעולם התרבות: צביקה פיק, מוותיקי הזמרים והיוצרים בישראל, הלך היום (א') לעולמו והוא בן 72. אשת התקשורת, מירי מיכאלי, ספדה לו בכאב, ובפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה על מערכת היחסים ביניהם, וביקשה סליחה על שלא הספיקו לקיים עוד פגישה אחת אחרונה טרם מותו הפתאומי. 

"סליחה, צביקה שלי. שלא הספקתי. היית לי חבר נפש, איש סוד. תודה לך על רגעים יפים של חברות, על מילים יפות, על כל הרגעים שהיית שם בשבילי. אני אוהבת אותך וכבר מתגעגעת. היינו אמורים להיפגש ועומס החיים הכריע ודחיתי". מיכאלי הוסיפה כי לו הייתה יודעת שזו ההזדמנות האחרונה להיפגש, "הייתי דוחה הכל. ואמרת שהיה לך מה לספר ועכשיו לעולם לא אדע. כמעט איבדתי אותך פעם אחת, עכשיו זה קרה באמת. בשבילכם הוא היה המאסטרו, בשבילי הוא היה משפחה. נוח על משכבך בשלום, צביקוש. אני לא יודעת איך יישמע הפסקול של החיים שלי בלעדיך. ואתם, אל תדחו. אם חבר צריך אתכם היום, התייצבו". 

נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד לו גם הוא ואמר, "צביקה פיק חידש את הנוף התרבותי הישראלי וחולל בו שינוי מהפכני. המוזיקה שלו חדרה ללבבות, כמילות השיר, והפכה לחלק בלתי-נפרד מפסקול חיינו. כשרונו יוצא-הדופן כיוצר הניב לתרבות הישראלית פנינים יפהפיות. הוא היה ישראלי כל כך, והתחבר באופן עמוק לשורשים העבריים העשירים שלנו, ובה בעת שיקף את יופי פניה של מדינת ישראל בעולם כולו. קולו ולחניו ימשיכו להתנגן באוזנינו האוהבות לשנים קדימה. תנחומיי למשפחתו ואוהביו הרבים. יהי זכרו ברוך".